Найкраще на ринку праці почуваються "продажники" та "айтішники" - дослідження

У першому півріччі цього року найпростіше було знайти роботу фахівцям з продажу та "айтішникам".

Про це свідчать результати дослідження, проведеного кадровим порталом HeadHunter та консалтинговою компанією Hudson, повідомляє Forbes.

Дослідники опитали близько 600 HR-директорів, топ-менеджерів і власників бізнесу, які зійшлись на думці, що 2013 рік був складнішим за попередній.

"Найважче довелося В2С компаніям, будівельному, фармацевтичному та готельно-ресторанному бізнесу, а також важкій промисловості", - зазначається в дослідженні.

У цих сферах компанії набирали тільки ключових фахівців, а скорочення проводили від 5 до 25% компаній.

Набагато краще себе почували автомобільний бізнес, IT-сфера і агрокомплекс: там майже не звільняли співробітників.

Причому, у двох останніх галузях штат розширювали 32% і 33% компаній відповідно. Спеціалісти прогнозують, що ця тенденція збережеться і в наступному році.

"Найбільш затребуваними, як і раніше, були фахівці з продажу. Їх бракує в автобізнесі, фармацевтичному, аграрному та будівельному секторах", - зазначають дослідники.

Що стосується зарплат, то їх підвищення цього року провели 22% компаній, майже стільки ж (21%) робили надбавки найефективнішим співробітникам.

Як зазначається, щоб компенсувати відсутність зростання зарплат, багато компаній вводять програми додаткової нематеріальної мотивації.

"Це може бути регулярне підвищення кваліфікації співробітників, скасування дрес-коду, запровадження гнучкого графіка роботи", - пояснила Марина Маковій, генеральний директор HeadHunter Україна.

Учасники ринку переконані, що чекати відкриття нових вакансій в майбутньому році не варто нікому, крім зайнятих в IT- сфері та фармацевтиці, де майже половина компаній планує розширення штату.

"Решта збираються скорочувати витрати, а вакансії заміщати за рахунок ротації персоналу", - йдеться в повідомленні.

Також зазначається, що цьогоріч молодих фахівців працевлаштовували 80% компаній.

"Важливий нюанс - чим більше компанія, тим активніше вона приваблює молодь: у 90% міжнародних корпорацій є програми стажування і вакансії початкового рівня", - йдеться в дослідженні.

Причому, як зазначається, від 50 до 70% молодих фахівців залишаються працювати в компаніях після закінчення стажування.

Учасники ринку додають, що підвищити шанси отримати хорошу роботу може правильна активність в Інтернеті.

Річ у тім, що згідно з дослідженням, 80% невеликих компаній перевіряють інформацію про претендентів у соцмережах.

"Майже третина з них звертають увагу на відповідність постів корпоративній етиці", - зазначається в дослідженні, а половина компаній таким чином хочуть більше дізнатися про потенційного співробітника.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 20 вересня 2020, 21:17

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.