У вересні продажі автомобілів скоротилися вдвічі

Продажі нових легкових автомобілів в Україні у вересні скоротилися більш ніж удвічі в порівнянні з серпнем - до 13 тисяч одиниць.

Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна" з посиланням на дані AUTO-Consulting.

"Таке падіння автопродажів стало наслідком введення утилізаційного збору (з 1 вересня), складнощів з реєстрацією автомобілів в МРЕВ і ажіотажем навколо авторинку напередодні 1 вересня", - наголошується в повідомленні групи.

У той же час, експерти констатують, що автоімпортери почали "обережно розмитнювати автомобілі та сплачувати утилізаційний збір".

Правда, за інформацією компанії, обсяг таких операцій поки незначний і зачіпає переважно невеликий сегмент автомобілів.

"Більшість розмитнених авто після 1 вересня, коли набув чинності закон про утилізаційний збір, мають об'єм двигуна до 1 літра", - зазначають фахівці ринку.

У компанії пояснюють логіку таких дій імпортерів тим, що утилізаційний збір на такі авто становить 4730 гривень. Однак, на сьогодні розглядаються варіанти корекції закону з тим, щоб залишити єдину ставку 5,5 тисяч гривень для всіх категорій автомобілів.

"У цьому випадку імпортерам доведеться платити більше за авто з об'ємом двигуна до 1 літра, ніж при існуючому законодавстві", - зауважують в компанії.

Крім того, автомобілі з об'ємом двигуна до 1 літра не підпадають під дію спецмит, які зачіпають сегменти з об'ємом двигуна 1-1,5 літра і від 1,5 до 2,2 літра.

"Фактично весь вересень авторинок працював на складських запасах авто, імпортованих до 1 вересня", - підсумовують аналітики ринку.

Як відомо, в 2012 році продажі нових легкових автомобілів в Україні впали на 1,4% порівняно з 2011 роком і становили загалом 217,58 тисячі одиниць.

У цьому році експерти прогнозують скорочення ринку не менш, ніж на 10-15%.

Як повідомлялось, в очікуванні введення утилізаційного збору, імпортери ввезли в Україну за літо близько 100 тисяч автомобілів.

Як відомо, 4 липня Верховна Рада прийняла закон "Про утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів", який набрав чинності 1 вересня.

Цей закон покликаний захистити вітчизняного автовиробника шляхом введення додаткових (утилізаційних) зборів з імпортних авто.

Однак, закон поки що не сприяє покращенню кризової ситуації у вітчизняному автопромі. Зокрема, найбільший автозавод - ЗАЗ - цьогоріч скоротить виробництво вдвічі.

Тут дивіться обсяги продажів авто в першому півріччі.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 16 липня 2019, 19:27

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.