Американська торгова палата просить українську владу не забороняти рекламу на дорогах

Американська торгова палата (АСС) звернулась до української влади з приводу спроб заборонити рекламу на дорогах, назвавши це "дискримінацією ведення бізнесу в країні".

Про це повідомляє УНІАН з посиланням на копію звернення.

У листі йдеться про ризики у зв'язку з прийняттям законопроектів, запропонованих до розгляду парламентом влітку цього року депутатом-регіоналом Антоном Яценко та Кабінетом Міністрів.

Як повідомляється, мова йде про схвалений на засіданні Кабміну 26 червня законопроект "Про розміщення зовнішньої реклами на автомобільних дорогах загального користування, а також вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів", розроблений МВС.

Його автори пропонують заборонити розміщення зовнішньої реклами над проїжджою частиною автодоріг загального користування.

Наприкінці травня з аналогічною ініціативою виступив народний депутат Антон Яценко (Партія регіонів), зареєструвавши законопроект 2182а.

Дані законопроекти, на думку Палати ідентичні за своїм змістом, а їх прийняття може створити перешкоди для ведення бізнесу.

У своєму зверненні АСС вказує на невідповідність положень цих законопроектів інтересам бізнесу і держави, а також на можливі втрати місцевих бюджетів і скорочення робочих місць.

Палата також звертає увагу на підвищення ризиків для ведення бізнесу в країні, можливі зриви міжнародних контрактів.

АСС закликала керівництво країни втрутитися в ситуацію "і зупинити процеси, які можуть негативно відобразитися на інвестиційному іміджі країни".

З метою врегулювання проблеми АСС пропонує створити робочу групу, до якої мають увійти міжнародні експерти в галузі правового регулювання зовнішньої реклами.

Як зазначається, за результатами досліджень Київського Міжнародного Інституту Соціології (КМІС), проведених у вересні, основними факторами, що впливають на безпеку на дорогах, є стан дорожнього покриття, культура поведінки водіїв та пішоходів, розмітка дороги і регулювання дорожнього руху.

Зовнішнє середовище (включаючи зовнішню рекламу, вивіски, кіоски) становить найменший відсоток серед відволікаючих чинників.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 27 січня 2021, 21:22

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.