Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Улюкаев назвал $40 за баррель нефти реалистичной ценой
Ряд депутатов предлагает ввести санкции против "Роснефти"
Число иностранных туристов достигло рекордных 1,2 млрд в 2015 году
ДТЭК возобновил прием угля шахт Львовско-Волынского бассейна
ЕС вводит универсальную профессиональную карту
"Укргазвыдобування" в 2015г снизило добычу газа на 3,9%
Чистый отток капитала из России в 2015 году составил $56,9 млрд.
Олланд ввел чрезвычайное экономическое положение во Франции
Сельхозпроизводство в Украине в 2015г сократилось на 4,8% - Госстат
Как нам обустроить "Нафтогаз"?
Валентин Землянський
Что год грядущий нам готовит?
Едуард Бразас
Стала відомою та частина столиці, в'їзд до якої буде платним
Через нелегальні паркування Київ втрачає 17 мільйонів щомісяця - прокуратура
В США підрахували збитки від простою державних органів
Американська торгова палата (АСС) звернулась до української влади з приводу спроб заборонити рекламу на дорогах, назвавши це "дискримінацією ведення бізнесу в країні".
Про це повідомляє УНІАН з посиланням на копію звернення.
У листі йдеться про ризики у зв'язку з прийняттям законопроектів, запропонованих до розгляду парламентом влітку цього року депутатом-регіоналом Антоном Яценко та Кабінетом Міністрів.
Як повідомляється, мова йде про схвалений на засіданні Кабміну 26 червня законопроект "Про розміщення зовнішньої реклами на автомобільних дорогах загального користування, а також вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів", розроблений МВС.
Його автори пропонують заборонити розміщення зовнішньої реклами над проїжджою частиною автодоріг загального користування.
Наприкінці травня з аналогічною ініціативою виступив народний депутат Антон Яценко (Партія регіонів), зареєструвавши законопроект 2182а.
Дані законопроекти, на думку Палати ідентичні за своїм змістом, а їх прийняття може створити перешкоди для ведення бізнесу.
У своєму зверненні АСС вказує на невідповідність положень цих законопроектів інтересам бізнесу і держави, а також на можливі втрати місцевих бюджетів і скорочення робочих місць.
Палата також звертає увагу на підвищення ризиків для ведення бізнесу в країні, можливі зриви міжнародних контрактів.
АСС закликала керівництво країни втрутитися в ситуацію "і зупинити процеси, які можуть негативно відобразитися на інвестиційному іміджі країни".
З метою врегулювання проблеми АСС пропонує створити робочу групу, до якої мають увійти міжнародні експерти в галузі правового регулювання зовнішньої реклами.
Як зазначається, за результатами досліджень Київського Міжнародного Інституту Соціології (КМІС), проведених у вересні, основними факторами, що впливають на безпеку на дорогах, є стан дорожнього покриття, культура поведінки водіїв та пішоходів, розмітка дороги і регулювання дорожнього руху.
Зовнішнє середовище (включаючи зовнішню рекламу, вивіски, кіоски) становить найменший відсоток серед відволікаючих чинників.
В анналах світової історії це авто пам'ятне тим, що, бунтівники-спецназівці зуміли на зрешеченому кулями авто та на пробитих колесах вивезти з-під перехресного вогню президента Франції Шарля де Голля.