Японія відкриватиме за кордоном "модні" квартали

Влада Японії вирішила відкривати за кордоном торгові квартали з такими ж назвами як і знамениті токійські райони, де зосереджені модні магазини, - Гінза, Сібуя і Хараюку.

Про це повідомляє "Лєнта.ру" з посиланням на місцеві ЗМІ.

Так, уряд планує підвищити популярність японської культури за кордоном і розраховує збільшити турпотік в країну.

Програма міністерства економіки під назвою Cool Japan - що можна перекласти як "кльова Японія" - повинна стартувати у квітні 2012 року.

У проекті, як очікується, будуть брати участь не тільки великі японські рітейлери, що реалізують брендові товари, а й дрібні магазини, що продають, наприклад, сувеніри, пов'язані з аніме і коміксами.

Очікується, що за допомогою проекту Cool Japan обсяг зарубіжних продажів японських компаній, що виробляють модні товари, виросте до 2020 року до 8-11 трильйонів єн - до 130 мільярдів доларів.

В першу чергу програма націлена на популяризацію японської культури в Китаї, Південній Кореї, Індії, Франції та США, відзначають ЗМІ.

Як відомо, в жовтні 2011 року 15 японських виробників одягу відкрили в Сінгапурі міні-квартал під назвою Harajuku Street Style. Цей проект викликав сильний інтерес покупців, і сінгапурська влада дозволила компаніям відкрити додаткові магазини в країні.

Як повідомлялося, на думку експертів, Італія, попри силу своїх вишуканих брендів, може потерпати від економічної кризи і в цій сфері.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 03 грудня 2020, 10:19

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.