З нового року автоперевізники почнуть переходити на стандарт Євро-4

Мінінфраструктури погодило з учасниками ринку автомобільних перевезень проект змін до Закону України "Про автомобільний транспорт", який, зокрема, передбачає, що з 1 січня 2014 року до вантажівок будуть застосовуватися екологічні норми Євро-4, з 2016 року - Євро-5, а з 2018 року - Євро-6.

Як зазначає Інфобюлетень КМУ, найближчим часом цей документ буде передано на розгляд уряду і в разі його схвалення він надійде до Верховної Ради.

Інші зміни до закону стосуються норм безпеки пасажирського та вантажного транспорту.

Зокрема, вносяться зміни щодо конструкції, обладнання сучасними приладами об'єктивного контролю, системами активної і пасивної безпеки (обмежувачами швидкості, тахографами, системами супутникового моніторингу)

Як зазначається, у ході узгодження законопроекту, у ньому з'явився пункт про те, що установка тахографів, обмежувачів швидкості і ременів безпеки буде обов'язковою через 1-2 роки після набрання законом чинності.

Так, в автобусах ремені безпеки з'являться через рік після набрання Законом чинності, а обмежувачі швидкості повинні бути встановлені через два роки.

В уряді наголошують, що нова законодавча база у сфері автоперевезень вводиться відповідно до вимог Директив і Регламентів Європейського Союзу і спрямована, насамперед, на підвищення стандартів безпеки, екологічності, умов праці тощо.

Основні новації для перевізників в законопроекті стосуються застосування європейської практики допуску на ринок.

Зокрема, перевізники повинні відповідати критеріям доброчесності, фінансової спроможності та професійної компетенції.

Крім того, через три роки після набрання чинності новим законом запроваджується ліцензування вантажних автоперевезень.

Ще одне нововведення, яке чекає автоперевізників - створення електронного реєстру автобусних маршрутів.

Як відомо, Євро-1, 2, 3, 4, 5 - екологічні стандарти, що регулюють вміст шкідливих речовин в вихлопних газах транспортних засобів з дизельними і бензиновими двигунами.

Стандарт Євро-3 був введений в Євросоюзі в 1999 році. В 2005 році його замінив стандарт Євро-4, а в 2009 році -стандарт Євро-5.

Як повідомлялось, Міністерство енергетики України запропонувало раніше продовжити дію в країні стандарту Євро-3 до кінця 2015 року.

На сьогоднішній день в Україні діють два стандарти якості нафтопродуктів: ДСТУ 4063-2001 (аналог Євро-2 і 3) і ДСТУ 4839-2007 (відповідає Євро-4 і 5).



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 26 вересня 2020, 11:56

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.