Соцстраху прочитають лекцій на 18 мільйонів

Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, 28 серпня за результатами тендеру уклав угоду з ТОВ "Інститут безпеки життєдіяльності" на проведення навчання з питань охорони праці спеціалістів з охорони праці.

Про це пишуть "Наші гроші", посилаючись на "Вісник державних закупівель".

Вартість угоди склала 17,91 мільйона гривень.

Замовлено навчання та підвищення кваліфікації 34 тисяч спеціалістів, які займаються охороною праці у своїх підприємствах та організаціях. Вартість навчання одного спеціаліста склала 524 гривні.

У 2012 році Фонд фінансував це навчання без приватної посередницької компанії. Тоді навчання пройшло утричі менше осіб – 12 тисяч, а навчання одного спеціаліста коштувало утричі дешевше – 237 гривень.

Засновником "Інституту безпеки життєдіяльності" є профспілка "Соціал", яку очолює Станіслав Богданов, заступник директора виконавчої дирекції Фонду соцстраху, який проводив тендер.

Директором "Інституту безпеки життєдіяльності" є Анатолій Єна, який вже багато років працює заступником директора Головного навчально-методичного центру Держгірпромнагляду. Цей орган курує питання навчально-методичного забезпечення навчання охороні праці.

Разом з тим, на тендер подавав заявку Тернопільський експертно-технічний центр Держгірпромнагляду України. Однак він не надав низки необхідних довідок та не вказав свою цінову пропозицію, відтак не був допущений до тендеру.

Як відомо, Фонд соцстрахування від нещасних випадків на виробництві 3 жовтня за результатами тендерів уклав угоди з ТОВ "БМС Консалтинг" на розробку сайту та придбання серверного обладнання на 6,09 мільйона гривень.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 29 жовтня 2020, 19:13

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.