Збитки "Укрзалізниці" від перевезень пасажирів за 5 років досягли 33 мільярдів

Збиток "Укрзалізниці" від перевезень пасажирів у січні-вересні цього року становив понад 4,5 мільярда гривень, з яких 2 мільярди - у дальньому сполученні і 2,5 мільярда - у приміському.

Про це повідомила прес-служба держкомпанії.

Як зазначають в "Укрзалізниці", "такий фінансовий результат сформувався через постійний дисбаланс між витратами на перевезення пасажирів і доходами від їх здійснення".

Зокрема, у січні-вересні вони становили, відповідно, майже 9,8 мільярда гривень проти 5,3 мільярда гривень.

В компанії також зазначають, що витрати на перевезення пасажирів у порівнянні з відповідним періодом минулого року зросли майже на 100 мільйонів гривень.

"На збільшення видатків обслуговування рухомого складу та утримання залізничної інфраструктури, зокрема, вплинуло зростання цін на продукцію, яку споживає залізничний транспорт", - йдеться в повідомленні.

Зокрема, за даними "Укрзалізниці", за 9 місяців 2013 року у порівнянні з аналогічним періодом 2012 року подорожчали колеса - на 12,7%, локомотивні бандажі - на 21,6%, гальмівні колодки - на 7,7%, електроенергія - на 6%, дизпаливо – на 2,6%.

"Порівняно з 1991 роком ціна на рейки зросла у 60 разів, на дизельне паливо - у 84 рази, на електроенергію - у 33 рази. Водночас залізниця не отримує жодних дотацій вирівнювання на покриття такого дисбалансу", - зазначають в компанії.

Крім того, "Укрзалізниця" наголошує, що перевезення пасажирів 26 пільгових категорій є ще одним фактором її збитковості.

За даними компанії, в січні-вересні поточного року вона перевезла пільговиків на 465 мільйонів гривень, натомість отримала компенсації тільки на 140,5 мільйона.

"Укрзалізниця" наголошує, що її збитки від пасажирських перевезень з 2008 по 2013 роки становлять загалом 33,5 мільярда гривень.

Раніше повідомлялось, що "Укрзалізниця" в січні-серпні цього року отримала збиток від перевезення пасажирів у розмірі 3,858 мільярда гривень.

Як відомо, уряд декларує в Україні "нульову" інфляцію.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 23 лютого 2020, 19:25

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.