Уряд планує витратити більше мільярда на підготовку аеропорту у Львові до Олімпіади

Уряд планує витратити 1,06 мільярда гривень на модернізацію міжнародного аеропорту Львів імені Данила Галицького у 2017-2021 роках.

Як пише "Комерсант-Україна", відповідне рішення закріплене постановою Кабміну №807 від 17 жовтня 2013 року про внесення змін до Державної цільової програми розвитку в Україні спортивної та туристичної інфраструктури.

Як зазначається, фінансування львівського аеропорту - це одна зі складових держпрограми, яка передбачає будівництво, реконструкцію, ремонт туристичної, транспортної та спортивної інфраструктури, зокрема, у Львівській області.

Все це спрямовано на те, щоб Львів міг отримати право на проведення зимових Олімпійських ігор у 2022 році.

Всього на заходи щодо поліпшення інфраструктурних об'єктів, згідно з даними нацпроекту "Олімпійська надія-2022", буде потрібно 6,9 мільярда доларів.

"Для порівняння, на проведення Олімпіади в 2010 році у Ванкувері було витрачено 3,3 мільярда доларів, а на проведення ігор в Сочі в 2014 році - близько 30 мільярдів", - пише видання.

Найбільш витратною частиною проекту є будівництво транспортної інфраструктури - на це передбачено 1,77 мільярда доларів.

Планується за змішаним фінансуванням та за рахунок інвесторів побудувати готелі на 833 мільйони доларів, окремий готель для представників МОК за 160 мільйонів доларів і олімпійські селища за 365 мільйонів доларів.

Як відомо, на початку листопада Україна подала до МОК офіційну заявку на проведення в Карпатах зимової Олімпіади 2022 року. Столицею Ігор обрано Львів.

Конкуренцію Львову складуть Алма-Ата (Казахстан), Осло (Норвегія), Мюнхен (Німеччина), Пекін (Китай) й об'єднана заявка Польщі та Словаччини зі столицею в Кракові.

Відомо також, що в аеропорту Львова лише торік було побудовано новий термінал вартістю 2 мільярди гривень в рамках проведення чемпіонату Європи з футболу.

Зараз маршрутна мережа аеропорту становить 27 напрямків. За січень-жовтень нинішнього року аеропорт збільшив пасажиропотік на 24% - до 609,6 тисячі осіб у порівнянні з аналогічним періодом 2012 року.

Втім, гендиректор авіакомпанії Windrose Володимир Каменчук зазначає, що пасажиропотік у Львові дуже маленький. За його словами, завантаження аеропорту не дотягує до 50%.

Каменчук вважає, що для того, щоб залучати більше зарубіжних авіакомпаній, необхідно збільшити злітно-посадкову смугу, яка сьогодні не може приймати великі літаки, такі як Airbus А330 або Boeing 767.

Як каже мер Львова Андрій Садовий, коли реконструювали злітно-посадкову смугу, то за браком коштів відійшли від початкового плану, згідно з яким вона повинна була бути на 300 метрів довше.

При цьому він зазначає, що держава ще не погасила заборгованість перед підрядниками на суму близько 500 мільйонів гривень за будівельні роботи в аеропорту до Євро-2012.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 08 серпня 2020, 18:07

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.