Mitsubishi має намір зайняти не менше 3% авторинку України

Бренд Mitsubishi в 2014р. розраховує продати в дилерській мережі 5,8 тис. автомобілів, що на 16,4% перевищить продажі 2013р., і зайняти не менше 3% ринку нових легкових автомобілів (у 2013р. частка автобренда склала 2,5%).

Про це повідомили в компанії "Торговий дім НІКО", офіційного імпортера автомобілів Mitsubishi в Україні, інформує "Интерфакс-Украина".

"Ми плануємо наростити нашу частку на ринку за рахунок декількох факторів. У першу чергу, за рахунок зростання популярності SUV-сегмента (88% модельного ряду Mitsubishi складають позашляховики)", - зазначив директор департаменту маркетингу і реклами "НІКО менеджмент" Ярослав Вовк.

Крім цього, за його словами, поточний рік обіцяє бути щедрим на новинки бренду: навесні на українському ринку з'являться оновлені моделі Outlander, ASX, у четвертому кварталі - повністю новий L200.

Оцінюючи обсяг авторинку України в поточному році, Я. Вовк зазначив, що прогноз коливається від 190 тис. до 220 тис. авто (в 2013р. - 201,5 тис. од.).

"У разі збереження спеціального мита і утилізаційного збору ринок продовжить падіння і за підсумками року досягне 190 тис. автомобілів. У разі скасування збору та мита може збільшитися до 220 тис. авто", - прогнозує він.

Я. Вовк оцінив 2013р. як неоднозначний для авторинку в цілому і для бренду Mitsubishі, зокрема.

"З одного боку, він пройшов під знаком законодавчих змін, які негативно відбилися на результатах ринку (падіння на 7,4% до 2012р.), з іншого боку, бренд Mitsubishi зміг наростити частку ринку з 2,3% в 2012р. до 2,5% торік. Це стало можливим завдяки зростанню частки SUV-сегмента і вдалому позиціонуванню бренду (у тому числі цінового)", - зазначив він.

Торкаючись питання цінового позиціонування, Я. Вовк повідомив, що з урахуванням введення спецмита і утилізаційного збору ціни на автомобілі Mitsubishi виросли в середньому на 5-10%.

"Проте, в модельному ряду Mitsubishi є моделі (Outlander, Pajero Wagon), ціни на які вдалося не підвищувати завдяки домовленості з виробником", - підкреслив він.

В дилерській мережі компанії (налічує 38 дилерів) в 2013р. продано 4,983 тис. автомобілів Mitsubishi (на 0,8% більше, ніж у 2012р.), що з урахуванням скорочення авторинку в цілому дозволило бренду піднятися на одну сходинку в рейтингу продажів легковиків в Україні і зайняти 12-у позицію.

За даними AUTO-Consulting, всього в Україні в 2013р. продано 201,566 тис. легкових автомобілів - на 7,4% менше, ніж роком раніше.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 28 листопада 2020, 10:51

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.