Продажі нових легкових авто в Росії у січні впали на 6%

Продажі легкових і легких комерційних автомобілів (LCV) в РФ у січні 2014р. скоротилися на 6% порівняно з аналогічним періодом попереднього року і склали 152,662 тис. одиниць.

Про це йдеться в повідомленні Асоціації європейського бізнесу (АЄБ), повідомляє Прайм.

"Виявилося, що продажі в січні нижче, ніж сподівалися багато хто з нас. З іншого боку, це не мало б бути таким вже сюрпризом, якщо озирнутися на успішний грудня, який відтягнув на себе продажу наступного періоду за рахунок закінчення державної програми підтримки роздрібного кредитування. Зазвичай продажі січня не бувають високими, тому отриманий результат не є приводом для тривоги", - зазначив голова комітету автовиробників АЄБ Йорг Шрайбер.

Згідно з даними АЄБ, у січні найбільш продаваним брендом автомобілів в РФ стала Lada - 23,647 тис. штук (зниження продажів на 21%), на другому місці Renault - 12,894 тис. штук (падіння на 13%), на третьому - Kia - 11,199 тис. штук (зростання на 1%), на четвертому - Nissan - 11,051 тис. штук (зростання на 24%), на п'ятому Hyindai - 11,044 тис. штук (падіння на 2%).

Моделлю авто, що найбільш продається, в січні стала модель "АвтоВАЗу" Lada Grаnta з продажами 8,255 тис. автомобілів (падіння на 22%), на другому місці Hyundai Solaris - 6,947 тис. авто (мінус 6%), на третьому - Renault Duster - 5,59 тис. машин (зростання на 4%), на четвертому - KIA New Rio - 5,324 тис. штук (зростання на 12%), на п'ятому місці Lada Kalina - 4,264 тис. авто (падіння на 29%).



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 11 грудня 2019, 5:59

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.