Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Улюкаев назвал $40 за баррель нефти реалистичной ценой
Ряд депутатов предлагает ввести санкции против "Роснефти"
Число иностранных туристов достигло рекордных 1,2 млрд в 2015 году
ДТЭК возобновил прием угля шахт Львовско-Волынского бассейна
ЕС вводит универсальную профессиональную карту
"Укргазвыдобування" в 2015г снизило добычу газа на 3,9%
Чистый отток капитала из России в 2015 году составил $56,9 млрд.
Олланд ввел чрезвычайное экономическое положение во Франции
Сельхозпроизводство в Украине в 2015г сократилось на 4,8% - Госстат
Как нам обустроить "Нафтогаз"?
Валентин Землянський
Что год грядущий нам готовит?
Едуард Бразас
МАУ розширила міжнародні напрямки
Екс-керівник "Аеросвіту" Гуртовий очолив спостережну раду Platinum Bank
МАУ підписала угоду, за якою до Стамбула можна дістатись з регіонів
Колишнього гендиректора "АероСвіту" оголошено в міжнародний розшук
Прокуратура подала до суду на "Аерсосвіт"
МАУ візьме в лізинг 6 літаків "АероСвіту"
Авіакомпанія "Міжнародні Авіалінії України" (МАУ) перенесла термін запуску рейсу до Пекіна і не виключає подальших відстрочок.
Про це журналістам заявив президент компанії Юрій Мірошников, повідомляє "Интерфакс-Украина".
"Характерна східна ситуація з усіма витікаючими обставинами. Ми вже півроку не можемо отримати дозвіл китайської влади на польоти до Пекіна, тому перенесли відкриття рейсу з 12 квітня на кінець червня. Не виключено, що будемо відкладати й далі", - пояснив він.
За словами Ю.Мірошникова, компанія в 2014р. планує відкрити кілька міжнародних маршрутів в оточенні Києва - Стокгольм, Мінськ, Кишинів, Дюссельдорф, а також ряд пунктів на Сході - Душанбе, Ашхабад, Ташкент, і має плани маршрутів у зоні Перської затоки.
"Ми не змогли реалізувати план збільшення флоту через економічну ситуацію. В 2014р. плануємо вийти на чотири далекомагістральних літака Boeing-767. Далі ведемо роботу над новими літаками, вибір буде зроблений між Airbus-330 і Boeing-777", - повідомив Ю.Мірошников.
При цьому він підкреслив, що все залежатиме від того, наскільки швидко і мирно вирішиться нинішнє політичне протистояння в Україні, що впливає, в тому числі, на бізнес авіакомпаній.
"Якщо все буде врегульовано швидко і мирно, ми завершимо 2014р. так само, як і 2013-й, - ми планували завершити його набагато краще, але вже зараз зрозуміло, що не вийде. Якщо все залишиться так само, то рік буде провальним, і ми змушені будемо піти на скорочення кількості рейсів, флоту, аж до скорочення персоналу", - сказав Ю.Мірошников.
Крім того, він повідомив, що, можливо, на роботі компанії негативно позначаться нововведення Нацбанку у сфері валютного регулювання. "Теоретично ми поки ще не зрозуміли, що ці правила означають, але заважати вони будуть точно. Ми живемо "з коліс", наші постачальники не хочуть знати, які в Україні проблеми валютного регулювання, вони хочуть, щоб ми в строк заплатили за рахунками", - зазначив він.
Наприкінці 2012р. компанія "АероСвіт" подала до суду позов про банкрутство. У компанії назвали це реструктуризацією і повідомили, що продовжують операційну діяльність.
У першій половині січня 2013р. багато рейсів АероСвіту були скасовані, а з 15 січня 2013р. маршрутна мережа, що включала крім внутрішніх рейсів ще близько 80 міжнародних напрямків, скоротилася до двох внутрішніх і до десятка міжнародних маршрутів.
В анналах світової історії це авто пам'ятне тим, що, бунтівники-спецназівці зуміли на зрешеченому кулями авто та на пробитих колесах вивезти з-під перехресного вогню президента Франції Шарля де Голля.
Bossyak
Приехали! Тушите свечи))) то с чего было начало конца Аэросвит((( Не долго еще осталось...