МАУ йде шляхом "Аеросвіту"

Авіакомпанія "Міжнародні Авіалінії України" (МАУ) перенесла термін запуску рейсу до Пекіна і не виключає подальших відстрочок.

Про це журналістам заявив президент компанії Юрій Мірошников, повідомляє "Интерфакс-Украина".

"Характерна східна ситуація з усіма витікаючими обставинами. Ми вже півроку не можемо отримати дозвіл китайської влади на польоти до Пекіна, тому перенесли відкриття рейсу з 12 квітня на кінець червня. Не виключено, що будемо відкладати й далі", - пояснив він.

За словами Ю.Мірошникова, компанія в 2014р. планує відкрити кілька міжнародних маршрутів в оточенні Києва - Стокгольм, Мінськ, Кишинів, Дюссельдорф, а також ряд пунктів на Сході - Душанбе, Ашхабад, Ташкент, і має плани маршрутів у зоні Перської затоки.

"Ми не змогли реалізувати план збільшення флоту через економічну ситуацію. В 2014р. плануємо вийти на чотири далекомагістральних літака Boeing-767. Далі ведемо роботу над новими літаками, вибір буде зроблений між Airbus-330 і Boeing-777", - повідомив Ю.Мірошников.

При цьому він підкреслив, що все залежатиме від того, наскільки швидко і мирно вирішиться нинішнє політичне протистояння в Україні, що впливає, в тому числі, на бізнес авіакомпаній.

"Якщо все буде врегульовано швидко і мирно, ми завершимо 2014р. так само, як і 2013-й, - ми планували завершити його набагато краще, але вже зараз зрозуміло, що не вийде. Якщо все залишиться так само, то рік буде провальним, і ми змушені будемо піти на скорочення кількості рейсів, флоту, аж до скорочення персоналу", - сказав Ю.Мірошников.

Крім того, він повідомив, що, можливо, на роботі компанії негативно позначаться нововведення Нацбанку у сфері валютного регулювання. "Теоретично ми поки ще не зрозуміли, що ці правила означають, але заважати вони будуть точно. Ми живемо "з коліс", наші постачальники не хочуть знати, які в Україні проблеми валютного регулювання, вони хочуть, щоб ми в строк заплатили за рахунками", - зазначив він.

Наприкінці 2012р. компанія "АероСвіт" подала до суду позов про банкрутство. У компанії назвали це реструктуризацією і повідомили, що продовжують операційну діяльність.

У першій половині січня 2013р. багато рейсів АероСвіту були скасовані, а з 15 січня 2013р. маршрутна мережа, що включала крім внутрішніх рейсів ще близько 80 міжнародних напрямків, скоротилася до двох внутрішніх і до десятка міжнародних маршрутів.



Коментарі

Додати коментар


Bossyak

Приехали! Тушите свечи))) то с чего было начало конца Аэросвит((( Не долго еще осталось...

ГОЛОВНЕ на 16 грудня 2019, 13:21

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.