Виробництво "Русланів" поновиться за умови окупності роботи, – РФ

Питання про відновлення випуску важких транспортних літаків Ан-124 "Руслан" буде вирішено позитивно, якщо вдасться сформувати портфель замовлень, який окупить всі витрати.

Про це заявив журналістам директор департаменту авіаційної промисловості Мінпромторгу РФ Андрій Богинський на міжнародній авіаційній виставці "Сінгапур Аерошоу-2014", що проходить в Сінгапурі, повідомляє "Интерфакс-Украина".

"Що стосується відновлення виробництва цього літака, то все залежатиме від замовника, тієї кількості літаків, яку ми плануємо виробити. Якщо буде замовлення, яке дозволить окупити ті витрати, які потрібні для відновлення виробництва, то це треба робити. Якщо замовлення внутрішнього і потенційного (експортного) недостатньо, то, звичайно, треба тоді говорити про глибоку модернізацію існуючого парку. Хоча в будь-якому випадку ми зіткнемося з питанням старіння цих літаків", - сказав А.Богінський.

Він повідомив, що нещодавно з Україною було підписано міжурядову угоду щодо створення спільного підприємства з модернізації літака Ан-124. "Наразі тривають переговори з українськими колегами", - сказав А.Богінскій.

Що стосується інших спільних проектів, то вони в цілому розвиваються успішно. "По літаках Ан-148 і Ан-158 у нас існує кооперація. Вона вже є усталена. У цих літаках більше 60 відсотків - російські комплектуючі", - повідомив А.Богінскій.

Він нагадав, що літаки Ан-158 випускаються держкорпорацією "Антонов". Ці літаки поставляються на Кубу. Ан-148 виробляється у Воронежі на ВАСО, цього року передбачена поставка замовникам шести машин. Ан-140 будується на "Авіакорі". "Це приватна компанія, у неї є свої плани. Для "Авіакору" три машини на рік, які вони роблять, звичайно, не достатньо. Потенціал їх набагато більше", - сказав А.Богінський.

Успішно розвивається співробітництво в галузі авіаційного двигунобудування. "Мотор Січ" є постачальником багатьох двигунів для російських гелікоптерів.

"Вважаю, що одна з основних задач і принцип виживання промисловості полягає в сильних постачальниках. І ОАК, і ОДК, і "Вертольоти Росії" сьогодні повинні просто щодня цим займатися", - сказав А.Богінскій.

"Хотілося, щоб колеги з промисловості все ж розуміли, що треба боротися зі своїми витратами. Це колосальна проблема одна з основних проблем. У нас іноземні колеги, як в автомобілебудуванні, так і в літакобудуванні заробляють на життєвому циклі. А ми продовжуємо заробляти на виробництві, отримуючи маржу. Її треба залишити мінімальною, а заробляти на продовженні льотної придатності, на запасних частинах, на навчанні. Тут є нам чого повчитися", - сказав А.Богінскій.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 27 жовтня 2020, 8:57

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.