У січні Київ отримав від зовнішньої реклами 8 млн. грн.

КП "Київреклама" протягом січня 2014р. перерахувала до бюджету Києва 8,043 млн. грн., або 100% запланованої на цей період суми надходжень від розміщення зовнішньої та реклами на столичному транспорті.

Такі дані оприлюднила Київська міськдержадміністрація з посиланням на заступника голови – керівника апарату міськдержадміністрації Олександра Пузанова, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

За його словами, в цілому в 2014р. відрахування КП "Київреклама" до бюджетів усіх рівнів заплановані на рівні близько 215 млн. грн., що практично на 13% перевищить показник минулого року (190,7 млн. грн.).

О.Пузанов також повідомив, що обсяг зборів від розміщення зовнішньої реклами в Києві в 2013р. збільшився до 135 млн. грн. з 20 млн. грн. в 2010р.

"Збираємо 100% передбачених до оплати платежів і все, що збираємо, йде в бюджет. Залишається тільки 25% на всіх балансоутримувачів: "Київрекламу", "Київський метрополітен", "Київпастранс" та інших", – уточнив він.

При цьому О.Пузанов зазначив, що підвищення середньозважених тарифів на розміщення зовнішньої реклами в Києві з 1 січня поточного року дозволить збільшити планові надходження до столичного бюджету-2014 приблизно на 11,1% – до 150 млн. грн.

З 1 січня 2014р. в Києві діють нові тарифи на розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті: в середньому вартість розміщення збільшилася на 20%.

Так, вартість розміщення великих рекламних конструкцій зазнає найбільших змін. Наприклад, щити, що стоять окремо, подорожчають на 19-23% залежно від типу, а щити на тимчасових спорудах, на парканах, територіях будмайданчиків, які зазвичай мають значно більші розміри, коштуватимуть на 28-37% дорожче. Невеликі конструкції – сітілайти, – зростуть в ціні на 13-21%. Вартість розміщення рекламних вивісок взагалі не зміниться.

Водночас, за даними Київської міськдержадміністрації, вартість реклами на транспорті, яка істотно зросла в 2012р., зазнає менш істотних змін. Більшість носіїв взагалі не подорожчають.

Однак деякі нові види реклами, яких раніше не було в класифікаторі, відтепер буде тарифіковано. Наприклад, внутрішнє брендування вагонів метро або брендування вагонів міської електрички.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 13 грудня 2018, 6:08

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.