Маршрути морських перевезень нафти стають довшими

Глобальні зміни на ринку зовнішньої торгівлі нафтою призвели до подовження маршрутів морських поставок, що може спричинити підвищення вартості фрахту танкерів і зростання замовлень на їх спорудження.

Про це повідомляє "Интерфакс-Украина" з посиланням на The Wall Street Journal.

За даними DNB Bank, середня відстань, яку в 2013р. проходили супертанкери, що здатні перевозити близько 2,1 млн. барелів нафти, склала 7,5 тис. морських миль, або близько третини довжини екватора Землі. З 2010р. цей показник виріс на 9%.

Багато в чому дані зміни обумовлені сланцевою революцією в США, через що країна стала імпортувати менше палива, а її постачальники - країни Латинської Америки і Західної Африки - шукають нових клієнтів в Азії.

"Маршрут із Західної Африки до Китаю утричі довший, ніж до США", - говорить аналітик банку Петтер Хаугенсед. На його думку, саме це стало основним фактором збільшення середньої протяжності маршрутів.

Тим часом міністерство енергетики США прогнозує подальше зниження участі країни у світовій нафтовій торгівлі. За очікуваннями міністерства, в 2014р. Китай ввезе з-за кордону 6,6 млн. барелів нафти на добу і стане найбільшим імпортером у світі, обійшовши США з показником в 5,5 млн. барелів на добу.

Міжнародне енергетичне агентство (МЕА) тим часом прогнозує скорочення частки США на світовому ринку нафти з 27% - до 15% до 2035р.

На тлі збільшення протяжності маршрутів перевезення нафти суднобудівні компанії підняли розцінки на великотоннажні танкери на 10% у зв'язку зі зростанням замовлень, відзначає аналітик IHS Maritime Роберт Вілмінгтон.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 21 листопада 2018, 5:39

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.