Спростування

Інформація, розміщена 6 листопада 2013 року у статті «Скандальні регіональні цифрові канали стали каналом Захарченка» про те, що кінцевим власником телеканалу «112-Україна» є міністр внутрішніх справ Віталій Захарченко, який фінансує канал самостійно, є недостовірною.

Редакція також публікує резулятивну частину рішення Шевченківського районного суду м. Києва від 22.10.2015 р.:

Визнати недостовірною та такою, що порушує ділову репутацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Телерадіокомпанія «112-ТВ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Партнер ТВ» наступну інформацію, поширену 6 листопада 2013 року на веб сайті інтернет-видання «Реальні економіка» у статті «Скандальні регіональні цифрові канали стали каналом Захарченка»:

«Скандальні регіональні цифрові канали стали каналом Захарченка»

«З джерел «Реальної економіки» відомо про те, що кінцевим власником телеканалу «112-Україна» є міністр внутрішніх справ Віталій Захарченко, який фінансує канал самостійно».



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 21 листопада 2017, 19:20

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.