Українських вагонобудівників викинули за борт

Російські вагонобудівники створюють СРО - саморегульовану організацію.

Таке рішення було прийнято на засіданні НП "Об'єднання вагонобудівників" в рамках залізничного форуму, пише "Комерсант-Україна".

Ініціатором створення СРО стала НПК "Уралвагонзавод", пише видання.

В неї увійдуть 25 російських заводів, як повноправні учасників також будуть запрошені компанії Казахстану та Білорусі.

СРО збирається домагатися від держави передачі повноважень із сертифікації та допуску продукції на ринок, а також займатися розслідуваннями пригод з вагонами.

Збільшення числа аварій, які відбуваються з другої половини 2011 року, і стало однією з причин консолідації ресурсів вагонобудівників, відзначає видання.

Останні сходження вагонів, які приводили до псування залізничної інфраструктури та екологічних проблем, відбувалися з відносно новим рухомим складом - виробництва 2010-2011 років.

Причиною сходжень найчастіше називалася погана якість литих деталей нових вагонів. Аварії відбувалися і з російськими, і з українськими вагонами.

У квітні українські вагонобудівники, які постраждали більше за інших, висунули версію, що сходження відбуваються через те, що у вагонах возять вантажі, які за документами перевозити не можна.

Це привело до зупинки майже 60 тисяч цистерн і серйозного збою в перевезенні нафти і нафтопродуктів. Зрештою, обмеження були тимчасово скасовані.

Днями радник президента РФ Ельвіра Набіуліна провела чергову нараду на цю тему. Джерело, знайоме з ходом наради, каже, що обговорювалася пропозиція глави "Роснєфті" Ігоря Сечина.

Він нібито звертався до президента РФ Володимира Путіна з проханням внести зміни, які б дозволяли возити весь спектр традиційних вантажів у цистернах, а також відмовитися від українських вагонів, якщо підприємства не приймуть російські стандарти.

Учасники наради з числа приватних залізничних операторів зажадали прискорити появу в Росії приватних перевізників - які можуть використовувати власні локомотиви, якщо обмеження з перевезення окремих типів вантажів у нинішньому парку збережуться.

Але конкретних рішень на нараді прийнято не було, пише видання.

Як відомо, Росія заборонила поставки вагонів з українського лиття на початку лютого після інциденту на Далекому Сході - там з рейок зійшли 18 вагонів, було пошкоджено близько 2 кілометрів залізничного шляху.

Причина сходу - злам бічної рами вантажного візка виробництва української "Азовелектросталі".

Тоді РФ зупинила дію сертифікату на лиття для "Азовелектросталі" і КСЗ, які є постачальниками цієї продукції для більшості українських вагонобудівних підприємств.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 02 грудня 2020, 7:57

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.