Європейський автопром зайшов в глухий кут

У той час як глобальні концерни на зразок корейського Hyundai ставлять нові рекорди з продажів, виробники, що традиційно концентрують увагу на Європі - Fiat, Opel - зазнають збитків.

За п'ять місяців 2012 року падіння продажів в деяких європейських країнах становило від 20 до 40%, пише RBC Daily.

За підсумками року автомобільний ринок тут може очікувати спад на 8-10%, прогнозують аналітики.

Уже на початку 2012 року показники продажів нових автомобілів в Європі нікого особливо не радували, а за підсумками травня загальна картина стала майже катастрофічною: зниження в рамках Євросоюзу на 8,7%, відзначає видання.

Падіння продажів триває вже восьмий місяць поспіль. У дилерів травень завжди вважався сприятливим: їм зазвичай вдавалося розпродувати всі залишки. Наприклад, у 2011 році зростання продажів у травні становило 7,4%.

За п'ять місяців 2012 року у Франції попит на автомобілі впав на 17%, в Італії - більш ніж на 19%, а в Греції - на 40%. Навіть досі стабільна Німеччина презентувала зниження продажів майже на 5%.

"Все виглядає ще гірше, ніж можна було собі уявити", - вважає експерт з Сredit Suisse Арндт Еллінгхорст. На його думку, європейський авторинок може скоротитися в 2012 році на 8-10%. На початку 2012 року аналітики галузі прогнозували цей показник на рівні 4-5%.

Так, за п'ять місяців 2012 року падіння продажів у Renault становило майже 20%, у Opel - 16,5% і у PSA - 15%. На минулому тижні французькі автовиробники вже попросили допомоги в уряду.

Про необхідність держдопомоги заговорили і в Fiat. За підсумками першого кварталу європейський бізнес концерн зазнав збитків на 273 мільйони євро.

У п'ятницю Fiat довелося скоротити інвестиції в європейський бізнес на 500 мільйонів євро.

"Трагізм нинішньої ситуації в тому, що держдопомогу просять компанії в країнах, які знаходяться під пресом боргової кризи, наприклад у Франції та Італії", - пояснив професор з Центру автопромисловості в німецькому Бергіш-Гладбахе Штефан Братцель.

Як відомо, у січні-березні 2012 року український ринок нових легкових автомобілів виріс на 8,85%.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 06 липня 2020, 6:31

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.