Тігіпко позбувся акцій Крюківського заводу

Холдингова компанія "ТЕКО-Дніпрометиз" - входить до групи ТАС - скоротила свою частку в Крюківському вагонобудівному заводі з 23,28% до менш ніж 10%.

Про це пише "Комерсант-Україна".

Ці дані були оголошені у зв'язку з підготовкою позачерговими зборами акціонерів підприємства, які призначені на 2 серпня.

Директор з інвестицій ТАС Антон Кернасовський підтвердив, що група вийшла зі складу акціонерів КВБЗ.

"Наші фахівці проаналізували дивідендну прибутковість і вирішили, що вигідніше буде продати весь пакет акцій підприємства", - відзначає він.

Інші подробиці угоди він відмовився обговорювати. Голова правління КВБЗ Євген Хворост заявив, що йому невідомі подробиці угоди, повідомивши, що нові власники компанії будуть оголошені після зборів акціонерів.

Досі іншими великими акціонерами КВБЗ були компанії Skinest Finants (25,15%), Transbuilding Service (24,93%) і Osauhing Divinta (14,51%).

Ще 5% акцій - у вільному обігу, решта акцій належить менеджменту підприємства. В відритих джерелах інформація про те, хто є власником цих компаній, відсутня.

За даними ІГ "АРТ-Капітал", Skinest Finants належить естонському підприємцю Олегу Оссіновскому, а Osauhing Divinta і Transbuilding Service пов'язують з Павлом Приходько (син голови наглядової ради КВБЗ Володимира Приходько).

У базах даних Kreedix і Bizzy зазначено, що він є також членом правління і директором цих компаній. З Володимиром Приходько вчора не змогли з'єднати в його приймальні, пославшись на його відсутність на робочому місці.

Отримати коментарі Сергія Тігіпка вчора не вдалося, пише видання.

КВБЗ виробляє вантажні і пасажирські вагони, запчастини та візки до них, колісні пари, запчастини для вагонів метро і ескалаторів, контейнерів та дорожньої техніки.

За підсумками 2011 року підприємство збільшило чистий прибуток майже у 2,3 разу, до 680,2 мільйона гривень.

Вихід групи ТАС зі складу акціонерів КВБЗ експерти пов'язують з низькою прибутковістю заводу, відзначає видання.

Як відомо, у перший рейс за маршрутом Харків-Київ 2 квітня відправився швидкісний потяг виробництва Крюківського вагонобудівного заводу.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 06 липня 2020, 5:07

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.