Росія придумала, чим налякати українські вагони

У 2013 році в Росії може бути запущена програма утилізації вантажних вагонів.

Про це розповіли в російській НПК "Уралвагонзавод", пише "Комерсант-Україна".

"Корпорація вийшла з цією ініціативою, оскільки кількість старих вантажних вагонів усіх типів, термін служби яких перевищує нормативний, становить близько 200 тисяч штук, тобто близько 15% від усього парку", - пояснив заступник гендиректора УВЗ із залізничної техніки Андрій Шльонський.

Так, у розробці програми беруть участь найбільші залізничні оператори - Перша вантажна компанія і Друга вантажна компанія.

Після того як пропозиції від усіх учасників ринку будуть сформовані, вони будуть направлені в профільні міністерства.

Виконавчий директор Об'єднання вагонобудівників Василь Варенов уточнив, що партнерство готує свої пропозиції за програмою утилізації і найближчим часом направить їх в уряд.

Передбачається, що залізничні оператори за кожен старий утилізований вагон отримають з бюджету "утилізаційний грант", який буде направлений на закупівлю нового вагону.

"Оператори пропонують грант на рівні 10-15% від вартості вагону, виробники вважають, що він повинен бути приблизно 5-10%", - розповідає Шльонський.

В якості однієї зі схем розглядається фінансування закупівель нових вагонів "державними банками за лізинговою схемою", грант і гроші, виручені від утилізації, стануть першим внеском операторів.

Джерело видання на ринку відзначає, що обговорюється і можливість введення утилізаційного збору для імпортованих вагонів.

Збір на вагони повинен в першу чергу обмежити ввезення техніки з України (в УВЗ не раз стверджували, що це необхідно зробити через низьку якість українських вагонів).

Імпортерам доведеться сплачувати його при постачанні вагона, тоді як російські виробники будуть давати лише гарантійні зобов'язання утилізації вагонів після закінчення їх нормативного терміну експлуатації.

Як відомо, Росія заборонила поставки вагонів з українського лиття на початку лютого після інциденту на Далекому Сході - там з рейок зійшли 18 вагонів, було пошкоджено близько 2 кілометрів залізничного шляху.

Причина сходу - злам бічної рами вантажного візка виробництва української "Азовелектросталі".

Тоді РФ зупинила дію сертифікату на лиття для "Азовелектросталі" і КСЗ, які є постачальниками цієї продукції для більшості українських вагонобудівних підприємств.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 06 липня 2020, 5:32

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.