Український автопром пасе задніх

За даними Держстату і автовиробників, за 6 місяців 2012 року виробництво легкових автомобілів в Україні скоротилося на 17%, до 37,5 тисячі.

Про це пише "Комерсант-Україна".

Найгірше справи йдуть на Кременчуцькому автоскладальному заводі - КрАСЗ, групи АІС.

Підприємство випустило лише 1,5 тисячі одиниць, або на удвічі менше, ніж роком раніше.

З конвеєрів Запорізького автозаводу зійшло всього 20 тисяч автомобілів - мінус 29,1%. Корпорація "Богдан" виробила 7,54 тисячі - мінус 21,1%. Винятком із загального тренду став завод "Єврокар" - ТМ Skoda - обсяг виробництва на підприємстві збільшився на 78,7%, до 8,51 тисячі автомобілів.

Виробники заявляють, що зниження виробництва свідчить про критичну ситуацію в галузі через відсутність державної підтримки.

"Ми просимо звернути увагу влади на негативну динаміку, що склалася в автопромі, і просимо вжити заходів, зокрема захистити ринок шляхом введення додаткових мит на ввезення автомобілів іноземного виробництва", - каже прес-секретар корпорації "Богдан" Сергій Красуля.

Як відомо, Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі в кінці травня ухвалила рішення ввести додаткове мито в розмірі 6,46% від митної вартості для автомобілів з об'ємом двигуна 1-1,5 літра і 15,1% - об'ємом 1,5-2,2 літра строком на три роки.

Але поки це рішення не набрало чинності, так як Мінекономрозвитку веде переговори з низкою країн-торговельних партнерів про альтернативні варіанти захисту ринку.

Падіння виробництва на підприємствах вітчизняного автопрому відбувається на тлі зростання автопродажів.

Так, за 5 місяців 2012 року в країні було реалізовано 83,8 тисячі нових автомобілів, що на 8,7% вище, ніж за аналогічний період 2011 року. За даними старшого аналітика ІК Dragon Capital Таїсії Шепетко, за 4 місяці 2012 року частка української продукції на внутрішньому ринку знизилася з 30% до 20%.

На думку фахівців, вітчизняні виробники втрачають позиції не стільки через відсутність держпідтримки, скільки через те, що в їх портфелі немає технологічно нових моделей, пише видання.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 06 липня 2020, 5:20

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.