Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Улюкаев назвал $40 за баррель нефти реалистичной ценой
Ряд депутатов предлагает ввести санкции против "Роснефти"
Число иностранных туристов достигло рекордных 1,2 млрд в 2015 году
ДТЭК возобновил прием угля шахт Львовско-Волынского бассейна
ЕС вводит универсальную профессиональную карту
"Укргазвыдобування" в 2015г снизило добычу газа на 3,9%
Чистый отток капитала из России в 2015 году составил $56,9 млрд.
Олланд ввел чрезвычайное экономическое положение во Франции
Сельхозпроизводство в Украине в 2015г сократилось на 4,8% - Госстат
Как нам обустроить "Нафтогаз"?
Валентин Землянський
Что год грядущий нам готовит?
Едуард Бразас
Росія придумала, чим налякати українські вагони
Українські та російські "Руслани" виграли новий тендер НАТО
Потяги "Хюндаї" куплено "не від хорошого життя" - Азаров
Європейський автопром зайшов в глухий кут
За даними Держстату і автовиробників, за 6 місяців 2012 року виробництво легкових автомобілів в Україні скоротилося на 17%, до 37,5 тисячі.
Про це пише "Комерсант-Україна".
Найгірше справи йдуть на Кременчуцькому автоскладальному заводі - КрАСЗ, групи АІС.
Підприємство випустило лише 1,5 тисячі одиниць, або на удвічі менше, ніж роком раніше.
З конвеєрів Запорізького автозаводу зійшло всього 20 тисяч автомобілів - мінус 29,1%. Корпорація "Богдан" виробила 7,54 тисячі - мінус 21,1%. Винятком із загального тренду став завод "Єврокар" - ТМ Skoda - обсяг виробництва на підприємстві збільшився на 78,7%, до 8,51 тисячі автомобілів.
Виробники заявляють, що зниження виробництва свідчить про критичну ситуацію в галузі через відсутність державної підтримки.
"Ми просимо звернути увагу влади на негативну динаміку, що склалася в автопромі, і просимо вжити заходів, зокрема захистити ринок шляхом введення додаткових мит на ввезення автомобілів іноземного виробництва", - каже прес-секретар корпорації "Богдан" Сергій Красуля.
Як відомо, Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі в кінці травня ухвалила рішення ввести додаткове мито в розмірі 6,46% від митної вартості для автомобілів з об'ємом двигуна 1-1,5 літра і 15,1% - об'ємом 1,5-2,2 літра строком на три роки.
Але поки це рішення не набрало чинності, так як Мінекономрозвитку веде переговори з низкою країн-торговельних партнерів про альтернативні варіанти захисту ринку.
Падіння виробництва на підприємствах вітчизняного автопрому відбувається на тлі зростання автопродажів.
Так, за 5 місяців 2012 року в країні було реалізовано 83,8 тисячі нових автомобілів, що на 8,7% вище, ніж за аналогічний період 2011 року. За даними старшого аналітика ІК Dragon Capital Таїсії Шепетко, за 4 місяці 2012 року частка української продукції на внутрішньому ринку знизилася з 30% до 20%.
На думку фахівців, вітчизняні виробники втрачають позиції не стільки через відсутність держпідтримки, скільки через те, що в їх портфелі немає технологічно нових моделей, пише видання.
В анналах світової історії це авто пам'ятне тим, що, бунтівники-спецназівці зуміли на зрешеченому кулями авто та на пробитих колесах вивезти з-під перехресного вогню президента Франції Шарля де Голля.