Hyundai надто швидкі для українських колій?

Українців пересаджують на "швидкісні потяги", які можуть розганятись до 160 кілометрів за годину, попри те, що старими українськими коліями можна їздити не більше, як 70 кілометрів за годину.

Про це пише ТСН.

Згідно з законом, їздити коліями можна не швидше 70 кілометрів за годину, відзначає видання.

Так, вже восени надійде нова партія експресів, які повинні розганятись до 160 кілометрів за годину. Але сягнути заповітної позначки досі не вдавалось. Мало того, від часу запуску у травні нові експреси ламалися 8 разів.

Монтер Максим, який працює на залізниці, що веде до Запоріжжя, каже: "Гуму треба міняти, околодки треба змінювати! Багато роботи! Практично кожен день виїзди, виїзди, виїзди!".

Він зазначає, що в документах чітко записано: максимальна швидкість руху не може перевищувати 70 кілометрів за годину - а вже зараз пасажирські поїзди ходять по цих коліях 100 кілометрів за годину.

Монтажник Вадим каже, що 100 кілометрів за годину - для застарілих українських колій вже забагато, а на швидкості 160 кілометрів за годину "під тиском поїзда колії можуть у різні сторони розвернутися і все!".

Водночас, в "Укрзалізниці" кажуть, що перехід на вищі швидкості - це необхідність. А полотно підремонтують і частково замінять.

Зараз на Дніпропетровщині тестують швидкісний потяг українського виробництва, восени прибуде чергова партія Hyundai. Але чи зможуть вони їхати на повній швидкості, сумнівно, пише видання.

Так, у Японії потяги їздять із середньою швидкістю 260 кілометрів, а максимальною - майже 360 кілометрів.

Один кілометр такої швидкісної магістралі коштуватиме для України 12 мільйонів гривень.

У Японії і "квиток на швидкісний потяг коштує, як на літак". "Наприклад, за японськими розцінками, доїхати у Донецьк і назад коштувало б 4,5 тисячі гривень. Чи готові українці стільки платити за швидкість - питання", - відзначає видання

Середня затримка на рейсах у Японії - менше 20 секунд. Якщо потяг спізнився більш, ніж на 5 хвилин, пасажирам видають довідки для школи чи роботи - і штрафи автоматично переадресовуються на залізницю.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 01 жовтня 2020, 3:58

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.