Російський автовиробник "АвтоВАЗ" рекламуватиме свої автомобілі за допомогою слогану "Lada! Повний фарш".
Про це повідомляє "Авто.Вести".
Відповідну заявку російський виробник подав у Роспатент.
Як заявив директор із зовнішніх зв'язків "АвтоВАЗу" Ігор Буренков, саме він придумав цей слоган.
"А реєстрація товарних знаків і марок - звичайна практика компаній, які продають товари і послуги. Це робиться для захисту способів просування товару (і його ідентифікації) на ринку, адже нерідко інші виробники використовують чужі вдалі ідеї", - відзначив він.
За його словами, новий рекламний слоган буде використовуватися при продажах нової версії автомобілів Lada Kalina, які почнуться в другій половині червня.
Автомобіль, максимально оснащений опціями (що і має на увазі слоган "повний фарш"), буде коштувати 445 тисячі рублів, що приблизно дорівнює 113 тисячі гривень.
Буренков працює на Волзький автозавод з 2009 року.
З тих пір він став автором уже кількох рекламних кампаній.
Так, його ідеєю було створення гасла філософії АвтоВАЗу "Lada - реальні машини для реального життя".
Для програми утилізації при здачі старої "шістки" і покупки при цьому нової Lada Kalina або Lada Priora Буренков придумав слоган "Різниця? Різниця є!".
Як повідомлялося раніше, автомобільний бренд Lada коштує понад 1 мільярд доларів.