Lada продаватимуть під "повним фаршем"

Російський автовиробник "АвтоВАЗ" рекламуватиме свої автомобілі за допомогою слогану "Lada! Повний фарш".

Про це повідомляє "Авто.Вести".

Відповідну заявку російський виробник подав у Роспатент.

Як заявив директор із зовнішніх зв'язків "АвтоВАЗу" Ігор Буренков, саме він придумав цей слоган.

"А реєстрація товарних знаків і марок - звичайна практика компаній, які продають товари і послуги. Це робиться для захисту способів просування товару (і його ідентифікації) на ринку, адже нерідко інші виробники використовують чужі вдалі ідеї", - відзначив він.

За його словами, новий рекламний слоган буде використовуватися при продажах нової версії автомобілів Lada Kalina, які почнуться в другій половині червня.

Автомобіль, максимально оснащений опціями (що і має на увазі слоган "повний фарш"), буде коштувати 445 тисячі рублів, що приблизно дорівнює 113 тисячі гривень.

Буренков працює на Волзький автозавод з 2009 року.

З тих пір він став автором уже кількох рекламних кампаній.

Так, його ідеєю було створення гасла філософії АвтоВАЗу "Lada - реальні машини для реального життя".

Для програми утилізації при здачі старої "шістки" і покупки при цьому нової Lada Kalina або Lada Priora Буренков придумав слоган "Різниця? Різниця є!".

Як повідомлялося раніше, автомобільний бренд Lada коштує понад 1 мільярд доларів.