Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Улюкаев назвал $40 за баррель нефти реалистичной ценой
Ряд депутатов предлагает ввести санкции против "Роснефти"
Число иностранных туристов достигло рекордных 1,2 млрд в 2015 году
ДТЭК возобновил прием угля шахт Львовско-Волынского бассейна
ЕС вводит универсальную профессиональную карту
"Укргазвыдобування" в 2015г снизило добычу газа на 3,9%
Чистый отток капитала из России в 2015 году составил $56,9 млрд.
Олланд ввел чрезвычайное экономическое положение во Франции
Сельхозпроизводство в Украине в 2015г сократилось на 4,8% - Госстат
Как нам обустроить "Нафтогаз"?
Валентин Землянський
Что год грядущий нам готовит?
Едуард Бразас
Світовий ринок азотних добрив у 2013 році
Как замороженные банковские счета используются Западом
Кидали на службі у Попова
Нещодавно засновник клінінгового агентства Maids in Black Рікардо Джилкс зіштовхнувся з новою дилемою, пов'язаною з ерою соціальних медіа.
Користувач з непоганою відвідуваністю висловив незадоволення послугами клінінгового агентства своїм 12 тисячам 228 фоловерам.
"@maidsinblack розчаровував. Заплатив вам 200 доларів, ніхто не приїхав, тож прибираємо самі", - написав у Твіттері @indiefeed.
Джилксу треба було вирішувати, відповідати чи ні?
Через півгодини @maidsinblack відповів: "Важко висловити, наскільки нам шкода. Невдовзі ми повернемо вам гроші і спробуємо безкоштовно прибрати. Телефоную вам".
Публічна відповідь Maids in Black нагадує приклад більших, надійних компаній. @Twelpforce від Best Buy, що був запущений у 2009 році, зараз відомий тим, що відповідає безпосередньо на твіти клієнтів, які стосуються скарг чи питань з приводу повернення товару.
Локальний провайдер електричних послуг Pepco адаптував подібний підхід, запустивши @PepcoConnect, який веде піар-менеджер, щоденно відповідаючи на специфічні питання клієнтів.
Через специфіку Твіттера, вся "брудна білизна" компаній добре видна. Але це хороша можливість відповідати розлютованим, так само як і задоволеним клієнтам, каже Дар'я Штігман, засновник консалтингового агенства Social Biz Smarts.
Штігман пропонує, щоб малий бізнес відповідав на скаргу клієнта он-лайн, а потім швидко переводив розмову в офф-лайн.
Наприклад, замість того, щоб повністю вирішувати питання через Твіттер, попросіть незадоволеного клієнта надіслати пряме повідомлення з контактними даними і одразу ж обговоріть проблему по телефону. Це дозволить задовольниnи скаргу і водночас нагадає, що компанія є відповідальною, каже Штігман.
Навіть за відсутності скарг, всі компанії мають моніторити інформацію про себе у мережі, каже вона. Ігнорування цієї поради може закінчитися інцидентом, схожим до того, що викликало оголошення Motrin у 2008 році.
Вони запропонували допомогу матерям, які носять дітей в слінгах. Більшість матерів образилось і поскаржилося в Твіттер, де невдовзі було вирішено організувати бойкот Motrin, яка не встигла вчасно відреагувати в Твіттер.
Після цього інциденту, "великі компанії перестраховуються. Але маленькі компанії можна захопити зненацька", - каже Штігман.
Джилкс усвідомлює потенційну цінність використання Твіттера як головного каналу комунікації, навіть для малого бізнесу. Він часто витрачає більше години щоденно, намагаючись відповідати на твіти. І він часто перевіряє свій телефон протягом тижня.
Отримавши "поганий досвід", люди мають звичку про це поговорити. А у нас є можливіcть підслухати ці розмови, - додає він. - Здебільшого, якщо ви проявите чуйність, ви зможете розвіяти побоювання людей, вибачитись і запропонувати невеличкий подарунок".
Джилкс підрахував, що від 10 до 15% клієнтів Maids in Black приходять з Твіттера. Тож він пропонує 10% знижку для тих, хто вперше звернувся до компанії через соціальну мережу.
Але він вважає, що використання Твіттера особливо ефективне для компаній, чиї клієнти в основному молоді. Але мало допоможе бізнесу, розрахованому на тих, хто не тямить у техніці.
В анналах світової історії це авто пам'ятне тим, що, бунтівники-спецназівці зуміли на зрешеченому кулями авто та на пробитих колесах вивезти з-під перехресного вогню президента Франції Шарля де Голля.