Найбільші комерційні невдачі 2012 року

The Huffington Post

У 2012 році вдалих комерційних пропозицій було небагато. Хіба що п'ятий iPhone.

Щоб успішно запустити продукт на ринок, треба витратити чимало - починаючи від тисяч доларів на розробку, закінчуючи мільйонами на рекламу. Утім, буває і таке, що незважаючи на найкращі зусилля і величезні інвестиції, товари не купують.

Редактори 24/7 Wall St. склали власний рейтинг найбільших провалів 2012 року.

В розумінні редакції, провальна компанія - це та, що вклала в розробку і рекламу товару багато ресурсів, і пережила крах невдовзі після виходу товару на ринок.

Жодна з комерційних пропозицій, представлених у рейтингу, не протрималася на ринку довше декількох місяців. Крім того, після провалу компаніям знадобилося витратити багато грошей на те, щоб відновити репутацію.

Товари провалилися з декількох причин. Деякі з них можна списати на помилки самої компанії. Наприклад, найбільша невдача цього року - програма Apple Maps містила жахливі помилки, як наприклад, неіснуючі будинки, вулиці чи навіть міста.

Дивний для Sony планшет продавався так погано, що компанія зняла його з продажу навіть з власного сайту.

Деяку роль зіграла і конкуренція між відомими суперниками. Так, телесеріал "Пен Амерікан" від компанії ABC розпочався з високих рейтингів, однак новизна швидко вивітрилася, і серіалу було уже важко боротися з конкурентами.

Нова гра від Sony PlayStationVita також була швидко забута споживачами з появою Nintendo 3DS.

Так само Nokia Lumia 900, що працює на основі операційної системи Microsoft Windows, не витримала конкуренції з моделями телефонів, що спираються на Google Android і Apple iOS.

Жорстка конкуренція вплинула на цінову політику. Через нестачу попиту, виробник Lumia мала "підрізати" і так занизькі ціни.

У свою чергу, Ultrabook від Intel був визнаний занадто дорогим, і люди надали перевагу іншим брендам.

Нижче наведено повний список комерційних пропозицій, що зазнали краху 2012 року.

8. PlayStation Vita від Sony

Товар вийшов на світові ринки у лютому 2012 року і його стартові позиції були досить багатообіцяючими.

В кінці лютого компанія оголосила, що продала близько 1,2 мільйона примірників. Проте дуже скоро продажі сповільнилися. До кінця червня було продано ще 2,2 мільйона пристроїв, коли з'явився конкурент Nintendo 3DS.

Після цього Sony припинила продаж Vita, щоб не псувати свою репутацію слабкими продажами.

Споживачі пояснювали, що 300 доларів занадто багато за подібний гаджет, враховуючи явно дешевші ігрові можливості від смартфонів і планшетів.

7. Ultrabook Intel

Коли Intel випустив свої Ultrabook, виглядало так, ніби вони є основними конкурентами MacBook від Apple. Втім сталося не так, як гадалося. На початку року в компанії прогнозували, що у 2012 році буде продано 22 мільйони ультрабуків, а до кінця 2013 року ще 61 мільйон.

Однак вже у жовтні стало зрозуміло, що 10 мільйонів до кінця року було б непогано, а у 2013 році можна розраховувати лише на 44 мільйони.

З цим гаджетом було кілька проблем. По-перше, ультрабуки за дорогі, проте головна причина у домінуванні смартфонів і планшетів, які заполонили ринок.

"Були часи, коли кожен знав на пам'ять слоган Dell. Тепер ніхто не знає ні загального слогану, ні слогану окремо випущеної моделі" - каже аналітик Крег Стайс.

6. Серіал "Пен Амерікан" від Disney

Другий телевізійний провал Disney. "Пен Амерікан", який вийшов на екрани у вересні 2011 року, активно просувала ABC.

Завдяки таким зіркам, як Крістіна Річчі, це шоу мало завоювати всі рейтинги. Не враховуючи промоушн, вартість пілотного епізоду коштувала 10 мільйонів доларів.

Дебютував проект сильно, зібравши 11 мільйонів глядачів, але на момент останньої серії у лютому кількість переглядів була менше 4 мільйонів.

У той же вечір 10 мільойнів людей дивилися серіал "Маймі", ще 7,7 мільйонів - прем'єрні серії Celebrity Apprentice.

Критики вказують на нудний сюжет і конкуренцію. Ходили чутки, що Amazon перекупить проект для он-лайн трансляції, але контракти з акторами добігли кінця і їх не стали продовжувати, закривши проект у травні.

5. Lumia 900 Nokia

Модель Lumia 900 була представлена ринку в січні, але продажі у підсумку так і не розпочалися.

Хоча телефон можна було придбати лише за 100 доларів з дворічним контрактом, через деякий час ціна впала до 50 доларів, проте навіть це не допомогло.

Телефон розкритикували за слабкий екран і за малу кількість програм на базі Microsoft Windows. У листопаді Nokia почала продавати Lumia 920, до якого поставилися більш обережно.

Тож, колись світовий лідер продажу мобільних телефонів поступово сдає позиції на користь Samsung і Apple.

За інформацією Gartner Research, доля ринку смартфонів для Nokia становила у третьому кварталі 2012 року 4,3%.

4. Tablet P від Sony

На початку цього року Sony представила Tablet P, спробувавши зробити планшети ще більш портативними. Завдяки своєму новому дизайну планшети Sony можна було складати навпіл і розміщувати в кишені.

Саме це і відвернуло від пристрою багатьох покупців. Через згортання пристрою посередині екрану проходила жирна чорна гнучка смуга, що заважала читанню та іграм. Покупці також скаржилися на непомірну чутливість екрану.

У відповідь на погані продажі ціну на пристрій за декілька місяців поступово було знижено від 549 до 199 доларів. У серпні Sony заявила, що буде покращувати версії інших своїх продуктів, а продажі цієї моделі припинила, і навіть прибрала інформацію про продаж гаджету з власного сайту.

3. "Джон Картер" від Disney

"Джон Картер" так і не вдалося зробити успішним проектом. Режисер Ендрю Стентон ніколи до того не мав досвіду постановки бойовиків. Продюсери також не дуже добре розумілися на ринку кіновиробництва.

Результати були, м'яко кажучи, не дуже. Художній фільм, який коштував 250 мільйонів доларів у виробництві і ще 100 мільйонів, витрачених на промоушен, зібрав 30,6 мільйона з кас. Закордоном зібрали ще 100 мільйонів, але на тому і зупинилися.

Disney невдовзі заявив, що запише 200 мільйонів доларів на збитки, що робить цей фільм найбільшим невдахою касових зборів за всю історію.

2. Dodge Dart від Chrysler

Chrysler робив велику ставку на Dart, сподіваючись, що завдяки цій моделі він зможе конкурувати з Honda Civic, Toyota Corolla і Ford Focus.

Компанія провела широку рекламу, але продажі були надзвичайно низькими. За місяць було продано 200 машин. І хоча в листопаді компанії вдалося продати 4,5 тисячі авто, до Civic і Corolla з 30,075 тисячі і 22,255 тисячі проданими авто, Chrysler було далеко.

Аналітики Edmunds.com кажуть, що Chrysler просто не мав досвіду продажу компактних авто

1. Apple Maps від Apple

Коли Apple перейшов на платформу iOS6, компанія вирішила громити свого конкурента Google Maps, замінивши їх власним продуктом.

Втім, коли продукт вийшов на ринок у вересні, виникли питання. Користувачі швидко помітили некоректну інформацію. Скажімо, Гренландію переплутали з Індійським океаном. Деякі картинки були чорно-білі, а деякі місця на карті були порожніми.

Фіаско було настільки очевидним, що голові компанії Apple Тіму Куку довелося писати публічного листа з вибаченнями.

Коли віце-президент iOS Скотт Форстал відмовився підписати листа, йому вказали на двері.

Поки компанія вирішувала свої проблеми, вона рекомендувала користуватися послугами свого конкурента. Цього місяця Google maps повернулися у додатки до iPhone.



Коментарі

Додати коментар


алекс

тот кто написал данную статью алень и лох

Читайте у розділі

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Відео

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.