20 найдорожчих брендів світу

Business Insider

Незважаючи на коливання цін на акції та суспільну невизначеність щодо можливостей Тіма Кука, Apple знову визнали найдорожчим брендом у світі.

Щороку BrandZ і Millward Brown Optimor складають рейтинг брендів, в основу якого покладена вартість компаній.

Хоча темпи зростання компанії Apple знизилася на 95%, вартість бренду технологічного гіганта збільшилася порівняно з 2012 роком на 1% до вражаючої суми у 185 мільярдів доларів.

Віце-президент Millward Brown Оскар Юань розповів, що компанія рейтингує бренди не лише на основі загальнодоступної фінансової інформації, адже є і "друга складова - ми беремо до уваги споживчі настрої…"

Millward Brown опитала понад 200 мільйонів споживачів з 43 країн.

Дійсно гарні результати цього року продемонстрували бренди, які пов'язані з мобільними технологіями - наприклад, AT&T завдяки обслуговуванню планшетів і смартфонів, Visa завдяки лідерству на ринку онлайн-платежів, Amazon завдяки спрощенню мобільної торгівлі, а UPS - доставці онлайн-покупок.

20. MasterCard

Вартість бренду: 27,8 мільярда доларів

Зростання у 2012 році: 34%

Що сталося: MasterCard піднялася на 9 сходинок, опинившись на 20 місці у рейтингу найдорожчих брендів у світі.

У Millward Brown пояснюють такі успіхи "зростанням мобільних технологій"

Оскільки споживачі все більше купують в інтернет-магазинах, такі компанії як Visa і Mastercard збільшують прибутки завдяки онлайн-платежам.

19. SAP

Вартість бренду: 34,36 мільярда доларів

Зростання у 2012 році: 34%

Що сталося: "Вони дійсно пропонують великий вибір програмного забезпечення", - відзначив Юань.

За його словами, зростання вартості німецького технологічного бренду, - це логічне продовження історії під назвою "зростання мобільного шопінгу"

SAP має програмне забезпечення, яке потрібне підприємствам.

18. Walmart

Вартість бренду: 36,2 мільярда доларів

Зростання у 2012 році: 5%

Що сталося: Walmart досконало розуміється на немережевій торгівлі. Роздрібний гігант має велику і лояльну клієнтську базу, яка постійно зростає - навіть на міжнародному рівні.

17. Vodafone

Вартість бренду: 39,7 мільярда доларів

Зростання у 2012 році: - 8%

Що сталося: 8% падіння вартості Vodafone може бути пов'язано з недавнім успіхом O2 і Orange, але компанія все одно залишається одним з найбільших операторів мобільного зв'язку у Великобританії.

16. ICBC

Вартість бренду: 41,1 мільярда доларів

Зростання у 2012 році: - 1%

Що сталося: багато хто міг нічого не чути про Industrial&Commercial Bank of China, але у своїй країні логотип фінустанови є повсюди.

ICBC - один з двох китайських брендів у "топ-20" присутність яких значною мірою пояснюється зростанням середнього класу.

15. UPS

Вартість бренду: 42,7 мільярда доларів

Зростання у 2012 році: 15%

Що сталося: На думку представника Millward Brown, зростання вартості компанії пов'язане з низкою тенденцій на споживчому ринку, а саме із зростанням ролі інтернет-торгівлі. Коли споживачам потрібно доставити продукцію, яку вони придбали в інтернеті, на допомогу приходить UPS - одна з провідних світових кур'єрських компаній.

14. Amazon

Вартість бренду: 45,7 мільярда доларів

Зростання у 2012 році: 34%

Що сталося: Немережевим магазинам неймовірно важко конкурувати з Amazon, адже в арсеналі компанії - широкий асортимент, низькі ціни, і досвід на мобільного ринку – що дозволяє споживачам купувати будь-що і будь-де через свій телефон або планшет.

Останні покупки компанії - Audible.com і Goodreads - свідчать про бажання домінувати у на ринку мобільних книг.

13. Wells Fargo

Вартість бренду: 47,7 мільярда доларів

Зростання у 2012 році: 20%

Що сталося: Після придбання у 2008 році банківського холдингу Wachovia, Wells Fargo змінила свій статус від каліфорнійського банку до національного.

Виходу за межі Каліфорнії також допоміг імідж Wells Fargo, адже це один з небагатьох банків, щоб залишився неушкодженим під час фінансової кризи.

"Так розпочалося втілення стратегії експансії"- відзначає Юань.

12. Verizon

Вартість бренду: 53 мільярди доларів

Зростання у 2012 році: 8%

Що сталося: Verizon отримав підтримку після того, як Apple, відкрив доступ до своїх сервісів провайдерам, окрім AT&T.

У той час як суперництво між Verizon та AT&T розігрівається, Юань прогнозує, що конкуренція підвищить вартість обох брендів.

11. GE

Вартість бренду: 55,3 мільярда доларів

Зростання у 2012 році: 21%

Що сталося: "GE залишається одним з найбільш шанованих споживчих і промислових брендів в світі, люди помічають, що він виготовляє щось більше, ніж просто лампочки", - каже Юань.

Маркетингова стратегія General Electric спрямована на інформування споживачів щодо видів продукції, які виготовляє компанія, починаючи від двигунів літака до вітрових турбін медичного обладнання.

Підкреслюючи свою прихильність до інновацій, в останній рекламній кампанії GE навіть використала відомих роботів.

10. China Mobile

Вартість бренду: 55,4 мільярда доларів

Зростання у 2012 році: 18%

Що сталося: China Mobile є найбільшим оператором мобільного зв'язку та найбільшим брендом у Китаї, тому не дивно, що це один з найдорожчих брендів у світі.

9. Visa

Вартість бренду: 56 мільярдів доларів

Зростання у 2012 році: 46%

Що сталося: Запорукою глобального успіху для компанії стало спонсорство Олімпійських ігор, але це не єдина причина, чому так різко подорожчав бренд Visa.

Компанія також стала впливовим гравцем у сфері інтернет-торгівлі та мобільних розрахунків завдяки шанованому імені на ринку безготівкових платежів.

8. Marlboro

Вартість бренду: 69,4 мільярда доларів

Зростання у 2012 році: - 6%

Що сталося: "Marlboro стабільно інвестує в бренд з моменту його створення. Політика "Міцного ковбоя" (ковбой з реклами Marlboro став символом компанії – ред.) дуже сильна і послідовна у всьому світі", - відзначив Юань.

Кажучи іншими словами, "близько 25% населення світу курять, і курці тримають в руках сигарету від 5 до 10 разів на день. Я не п'ю 10 пляшок води на день" Це дозволяє компанії влучити в ціль.

7. Microsoft

Вартість бренду: 69,8 мільярда доларів

Зростання у 2012 році: - 9%

Що сталося: Попри падіння вартості компанії на 9%, Microsoft знаходиться у чудовій формі.

Microsoft є локомотивом і має репутацію одного з найсильніших технологічних брендів.

За словами Юаня, непросто визначити аудиторію Microsoft. Досягнення компанії багато в чому пов'язані з бізнес-ПК, однак Microsoft вийшла і на мобільний ринок з планшетом Surface та іншими пристроями.

6. AT&T

Вартість бренду: 75,5 мільярда доларів

Зростання у 2012 році: 10%

Що сталося: AT&T є ще одним прикладом компанії яка подорожчала завдяки зростанню популярності мобільних продуктів.

Протягом довгого часу, сервіс-провайдер мав ексклюзивний контракт з iPhone, тому вона стала синонімом нової технології. Цікавим є той факт, що компанія не втратила в ціні, навіть коли Apple дозволила "прив'язувати" iPhone не до одного провайдера, а й до Samsung і T-Mobile.

5. Coca-Cola

Вартість бренду: 78,4 мільярда доларів

Зростання у 2012 році: 6%

Що сталося: Coca-Cola вражає інноваційним потенціалом.

Люди думають, що споживання напою падає, коли ж Coca-Cola перевертає бізнес з ніг на голову. Наприклад, в цьому році Coca-Cola випустила серію автоматів, які дозволяють споживачам і роздрібним торговцям змішувати різні смаки напою, щоб створити індивідуальну Coca-Cola. Компанія постійно придумує щось нове і залишається "свіжою".

4. McDonald's

Вартість бренду: 90,3 мільярда доларів

Зростання у 2012 році: - 5%

Що сталося: У Millward Brown відзначають, що одним з талантів McDonald's є вміння вловити настрої споживачів та адаптуватися до них.

Так, компанія звернула увагу стурбованість населення станом здоров'я.

"McDonald's придумав набагато здоровіше меню з шматочками яблука, вівсянкою, і Chicken McWrap, які стали популярними", - каже Юань. Крім того, Макдональдс освоює кавовий простір (мережі McCafe - ред.)


3. IBM

Вартість бренду: 112,5 мільярда доларів

Зростання у 2012 році: - 3%

Що сталося: Падіння вартості IBM на три відсотки не несе ніякої загрози компанії. IBM відома стабільністю з року в рік. Юань зазначив, що кампанія від IBM "Розумна планета", покликана допомогти клієнтам зробити світ кращим, спонукає споживачів довіряти бренду.

2. Google

Вартість бренду: 113,7 мільярда доларів

Зростання у 2012 році: 5%

Що сталося: Google доказав споживачам, що компанія - це більше, ніж просто пошуковик.

З такими сервісами як карти, пошта, соціальна мережа та інші сервіси, Google давно інтегрувався в життя кожної людини. Нещодавно компанія також заявила про свій новий внесок у світі інноваційних технологій у вигляді окулярів від Google.

"Буде цікаво побачити, як окуляри від Google вплинуть на вартість бренду, але поки що рано про це говорити," - сказав Юань.

1. Apple

Вартість бренду: 185 мільярдів доларів

Зростання у 2012 році: 1%

Що сталося: Незважаючи на жорсткі заяви на Wall Street і спекуляції в ЗМІ щодо лідерства Тіма Кука, Apple продовжує залишатися сильним брендом в очах споживачів.

"Незважаючи на пресу та фондовий ринок, Apple в очах споживачів є золотим стандартом", - каже Юан.

За останні вісім років, вартість Apple збільшилася на 1045% - поступившись тільки неймовірному зростанню бренду Subway - 5145% (хоча Subway досі не потрапив у топ-20).



Коментарі

Додати коментар


Читайте у розділі

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Відео

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.