Визначено вартість Twitter - 26 доларів за акцію

Huffingtonpost

На первинному публічному розміщенні було визначено вартість акції Twitter - 26 доларів. Це означає, що компанія може розпочати торгуватися в четвер на Нью-Йоркській біржі. Це найбільш очікуване розміщення з часів дебюту Facebook у 2012 році.

Так, вартість Twitter сягнула більше 18 мільярдів доларів, виходячи з ціни акцій розміщення, опціонів, акцій з обмеженнями, які можна буде придбати після розміщення.

Це більше, ніж у компаній Macy's, ринкова капіталізація якої сягає 17 мільярдів доларів і Bed Bath&Beyond вартістю 16 мільярдів.

Така ціна означає, що поза витратами на розміщення компанія, що спеціалізується на коротких повідомленнях, збере 1,8 мільярда доларів.

На IPO компанія виставила 70 мільйонів акцій, і на додачу опціон на купівлю ще 10,5 мільйона. Якщо всі акції будуть продані, IPO принесе 2,09 мільярда. І це буде найдорожче розміщення інтернет-компанії з часів Facebook, який минулого року зібрав 16 мільярдів.

Компанія, яку назвали на честь цвірчання пташки, почне торгуватися у четвер під символом TWTR.

Twitter, який за 7 років існування ніколи не отримував прибутку, спочатку встановив ціну за акцію в діапазоні від 17 до 20 доларів, але це було очевидним заниженням ціни в очікуванні на її випередження.

Всі очікують, що ціновий діапазон буде вищим. Ще у серпні компанія продала деякі з опціонів своїх співробітників за ціною 20,62 долари за акцію. Така вартість була схвалена інвестиційною компанією і навряд чи ціна з тих пір впала.

В понеділок Twitter підняв ціновий діапазон до 23 і 25 доларів за акцію, що продемонструвало схвальний відгук від майбутніх інвесторів. А те, що фінальна ціна перевищила первинну, грає на руку компанії.

Публічний дебют Twitter - викликав найбільш прискіпливий інтерес з моменту виходу на ринок компанії Facebook у травні 2012 року.

Але Twitter оцінив себе значно нижче Facebook і намагався остудити очікування за місяці і тижні до розміщення.

Таким чином, компанія намагається запобігти проблем з акціями у Facebook, які ледве дотягнулися до заявленою вартості тільки через рік після розміщення.

Невиправдання очікувань було темою минулих тижнів напередодні IPO. Компанія намагалася уникнути проблем, які спіткали розміщення Facebook.

Вихід на ринок Facebook розпочалося із технічого збою Фондової біржі Nasdaq. В результаті Комітет цінних паперів оштрафував Nasdaq на 10 мільйонів доларів, що стало найбільшим штрафом проти бірж.

Скоріше за все, через це Twitter звернувся до біржі NYSE.

У той же час 18 мільярдів – це висока оцінка Twitter порівняно з оцінками його колег. За нинішньою ціною Twitter коштує приблизно у 28 разів більше, ніж складають його очікувані прибутки у 2013 році - 650 мільйонів доларів, судячи з темпів його нинішнього зростання.

Так, Facebook вийшов на ринок з вартістю у 16 разів вищою, ніж очікувані доходи компанії у 2013 році відповідно до прогнозу FactSet.

Корпорація Google зараз торгується у 7 разів дорожче її чистого прибутку, хоча цифра, яку дає Уолл-стріт не враховує комісію з рекламних оголошень.

Дослідницька компанія Outsell вважає справжню вартість компанії Twitter вдвічі нижчою за вартість на IPO, каже аналітик Кен Доктор. Їх цифра заснована на таких факторах, як дохід і зростання доходу.

Це не дивно, - каже Доктор. – Особливо для технологічних компаній. Вони завжди ставлять на крупну цифру".

Раніше у середу, компанія Barclays Capital заявила, що Twitter винайняв її для "оцінювання ринку" - що дуже важливо в перші дні торгівлі акціями.

А DMM є тим досвідченим гравцем ринку, який спостерігає за успіхами компанії на Нью-йоркській біржі.

Якщо виникнуть технічні проблеми, Біржа Нью-Йорку залучить DMM, щоб обійти електронну систему торгів і надати живим людям право торгувати акціями. Це неможливо на повністю електронних біржах на кшталт Nasdaq.

Twitter було засновано 7 років тому. На чолі компанії стали Джек Дорсіі Еван Вільямс. Нинішнім головою компанії є Дік Костоло, колишній виконавчий директор Google, який колись прагнув стати коміком.

21 березня 2006 року Дорсі розмістив перший у світі "твіт": “Встановлюю свій твіттер”. Ноа Глас, який допомагав створювати Twitter, але про якого не згадують у документах на розміщення, розмістив ті самі слова 10 хвилин потому.

З тих пір соціальна мережа, що дозволяє своїм користувачам надсилати короткі повідомлення, або "твіти", довжиною у 140 знаків, привабила світових лідерів, релігійних осіб і знаменитостей, а також голів крупних компаній, власників бізнесу, маркетологів і самопіарщиків.

Зараз Twitter має 250 мільйонів користувачів, більше трьох четвертих з них не проживає на території США.

Більша частина іноземних користувачів водночас є і викликом, і можливістю для компанії.

Лише 26% прибутку компанії надходить з-за кордону. Хоча компанія заявляє, що сподівається отримати більше прибутку з іноземців за допомогою додаткових продажів у таких країнах, як Австралія, Бразилія і Ірландія.



Коментарі

Додати коментар


Читайте у розділі

Глобальне будівництво до 2025 року: прогноз позитивний

Відео

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.