Infiniti EX25: компактний, преміальний, асфальтний

Ігор Мягченков, для РЕ

Супертрендом автомобільного світу стало зростання популярності SUV і компактних моделей розкішних авто. Компактний преміальний кросовер Infiniti EX25 лежить на перетині цих напрямків.

Фотозвіт з тест-драйву можна передивитися тут.

В образі концепт-кару EX вперше постав перед публікою в 2007 році на автошоу в Нью-Йорку. Проте криза 2008-2009 років призупинила роботи над трансформацією прототипу в серійну модель для Старого світу.

Найбільш економічну версію компактного кросовера преміального Infiniti ЕХ25 презентували на Пекінському автошоу в 2010 році. Місце показу було обрано не випадково, оскільки 25-та версія призначена для Китаю, Росії та України.

Дизайн

Кросовер Infiniti EX25 належить до когорти автомобілів, які виглядають значно краще, ніж на фото. Головна причина - кузов рясніє складною грою площин.

Ідеологічно він тяжіє до золотих 1950-х років, коли кожне авто було скульптурою, створеною за допомогою складних штамповок, дутих колісних і плавного перетікання ліній. Чесно: двовимірна графіка не здатна повною мірою передати красу ЕХ25.

Салон автомобіля розкішний, зручний і, незважаючи на компактність кузова, просторий. Навіть огрядні особи можуть комфортно розміститися на задніх сидіннях.

Однак просторість гальорки досягнута за рахунок скороченням глибини багажника. Для повсякденного використання його обсягу достатньо, але для сімейних подорожей на далекі відстані потрібен навісний багажний бокс.

Розважально-інформаційна система Bose підтримує українську навігацію, але з прокладкою маршруту треба бути акуратним.

Якщо проскочити рекомендований навігатором поворот, система може повернути водія ледь не в точку виїзду. Зате звук доволі непоганий, хоча й академічний - при відтворенні mp3-файлів добре чутні огріхи власноруч записаних дисків.

Техніка

Під капотом ЕХ25 розташований 2,5-літровий двигун VQ25HR потужністю 222 кінські сили. Цей мотор агрегатується із семиступінчатою автоматичною коробкою перемикання швидкостей, яка дозволяє вибирати передачі вручну. Таке рішення забезпечує помірний розгін при прийнятному як для 2,5-літрового V6 апетиту.

Згадка про динаміку невипадкова. Потужності 222-сильного двигуна для агресивної їзди на двотонному - з повним завантаженням - SUV виявилося недостатньо. принаймні вона не відповідала очікуванням щодо преміального кросовера.

Паспортне значення набору швидкості 100 кілометрів за годину - 9,4 секунди. На практиці - 8,8 секунди - за GPS у режимі ручного вибору передач, а це типовий показник навіть для "скромних" чотирициліндрових дволітрових моторів.

Максимальну потужність і крутний момент двигун демонструє на високих обертах, тож активна їзда різко підвищує витрати пального, хоча крутиться мотор прудко.

Найбільша швидкість під час тестів становила 180 кілометрів за годину. Авто однозначно могло їхати швидше, але польоти над землею не санкціонувала погода. Зате вона дозволила перевірити активні системи безпеки і виявити їх особливості.

Стабілізатор курсової стійкості показав себе з найкращого боку. При агресивному проходженні крутих віражів на швидкості 130 кілометрів за годину EX25 тримався за асфальт, як трамвай за колії. При цьому комфортна у звичайних умовах підвіска жорстко протистояла бічному крену, за що Infiniti отримав ще одну п'ятірку.

Приємна несподіванка - середня витрата пального. У помірно напруженому міському циклі вона становила 11,8-12,3 літра на сто кілометрів, а в напруженому міському циклі - 13 літрів на сто кілометрів, що менше паспортних величин.

На трасі при рівномірному русі з швидкістю 90 кілометрів за годину ЕХ25 споживав 7,2 літра бензину на сто кілометрів, при швидкості 110 кілометрів за годину - 8 літрів, 135 кілометрів за годину - 8,3 літра. На максимальній з точки зору паливної ефективності швидкості 165 кілометрів за годину - більше 15 літрів на сто кілометрів.

У складних умовах швидкісної їзди по засніженій трасі EX25 ідеальний. Навмисний запуск авто в "діагональ" показав: частина коліс котилася по асфальту, а частина - по пухкому снігу. Автоматика точно тримала курс машини. При активному проходженні віражів на сухому асфальті складається враження підробки системи антибуксування.

Найвищої оцінки заслуговують рульове управління і гальмівна система. Вони передбачувані, надійні і не мають прихованих сюрпризів.

Infiniti EX25 обладнаний адаптивним круїз-контролем АСС, який не лише підтримує постійну швидкість руху, але і знижує її при небезпечному зближенні з автомобілем. Датчиком служить інфрачервоний лазер, розташований внизу переднього бампера.

При русі в негоду він швидко забруднюється, що порушує роботу АСС. При засніженому бампері швидкість реакції на перешкоду явно відрізнялася від їзди після миття. Нарешті, лазер не завжди адекватно реагує на брудні або засніжені авто, а також на трактори, тож в погану погоду особливо розраховувати на цю опцію не слід.

Ще одна дивина: при небезпечній близькості автомобіля-перешкоди АСС уповільнює авто до швидкості 32 кілометри за годину, після чого вимикається.

Безпросвітність

Хоча SUV - не позашляховики, чимало представників цього класу дозволяють водієві покататися ґрунтовкою, гайнути у ліс або впритул наблизитися до водойми. Infiniti EX25 - кросовер за формальними ознаками - неприємний виняток з цього правила.

Спортивний кліренс авто - 147 міліметрів - викликає низку запитань. EX25 не може похизуватися видатною розгінною динамікою і розвиває тривіальну швидкість 210 кілометрів за годину. Навіщо тоді градуювати спідометр до 280 кілометрів за годину?

Із спортивних властивостей машина має хіба що феноменальну стійкість і відмінну керованість, але цього можна було досягти при більш високому кліренсі.

Вкрай низький дорожній просвіт, величина якого менша за встановлений для легкових автомобілів, які поставляються в Україну, мінімум, позбавляє власника Infiniti EX25 можливості з'їхати з асфальту.

Більш того, такий кліренс створює проблеми при паркуванні біля бордюрів, подоланні легких заметів і проїзді залитих водою ям - потужності двигуна вистачає, а машина запросто може сісти на днище.

Таким чином, Infiniti ЕХ25 - не кросовер, а преміальний спортивний хетчбек. Розкішний, просторий, безпечний, якщо не зловживати АСС, і дуже красивий. Однак з підвищеною прохідністю у цієї моделі не склалося - з кліренсом не поталанило.

Аудиторія

Протестований автомобіль створений для асфальту. Відтак, його потенційними власниками є в міру темпераментні - на дорозі - жінки, яким потрібне розкішне, безпечне і стильне авто.

У темному забарвленні автомобіль підійде менеджерам і бізнесменам, яким доводиться часто їздити асфальтівками на далекі відстані.

Infiniti EX25 можна також рекомендувати як альтернативу легковим седанам і універсалам для водіїв, яких батьки та природа наділили високим зростом і широкими плечима. У цьому автомобілі їм буде добре.

Технічні характеристики

Кузов

універсал

Довжина, висота, ширина, міліметри

4 635, 1 600, 1 800

Колісна база, кліренс, міліметри

2 800, 147

Об'єм багажника, літри

309

Споряджена, кілограми

1 842

Двигун

бензиновий V6, чотири клапани на циліндр

Об'єм двигуна, літри

2,5

Потужність, кінські сили

222 при 6 400 обертах за хвилину

Максимальний крутний момент, Нм

252 при 4 800 обертах за хвилину

Пальне, ємність бака, літри

80

Тип трансмісії

семиступінчатий автомат

Привід

повний

Максимальна швидкість, кілометри за годину

210

Розгін до 100 кілометрів за годину, секунди

9,4

Витрати пального, літри на сто кілометрів

місто - 14,3, змішаний цикл - 10,6, траса - 8,4

Ціна, долари

58 350



Коментарі

Додати коментар


Читайте у розділі

Відео

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.