Новий Civic для дорослих

Ігор Мягченков, для РЕ

У березні 2012 року почнуться продажі седана Honda Civic. Новинка належить до дев'ятого покоління лінійки Civic і орієнтована на тих, кому під п'ятдесят.

Представляючи новий седан в Анталії, на питання про цільову аудиторію директор Honda Turkey Хідекі Шінджі відповів прямо: авто призначене для східноєвропейських і турецьких споживачів, які у свої 50 років бажають їздити на солідному автомобілі. Не дуже дорогому, але з високим рівнем комфорту і безпеки.

Транзакція місцевого масштабу

Японці славляться вмінням витрачати гроші. У новому седані економію видно всюди: передні сидіння не мають електричних регулювань, пластик став простішим, від космічної приладової панелі Civic VIII не залишилося й сліду, двері гулкі.

Зате салон став просторішим, зручнішим і безшумним. Між тим, саме слабка шумоізоляція викликала найбільші нарікання у власників Civic VIII. Як і апетит 1,8-літрового бензинового двигуна: будучи еластичним, він "пив" пальне на всі 2,5 літра.

Фотозвіт можна переглянути тут.

Взявши його за основу, перепрограмувавши блок керування двигуном і застосувавши полімерну дворівневу впускну систему, японські мотористи зуміли розкрутити старий двигун ще на дві кінські сили і при цьому зробити його набагато більш економічним. Економічності сприяє і нова аеродинаміка, одна з найкращих у своєму класі.

Слід відзначити і новий дизайн седана Civic IX. Автомобіль став більш яскравим, спортивним, динамічним і привабливим. На всіх зупинках "Реальну економіку" оточували турки і уважно розглядали нову модель. Більшість з них виставляли вгору великий палець - міжнародний жест, що не вимагає коментарів.

Зручнішими стали сидіння. Вони дбайливо приймають в свої обійми і широку чоловічу спину, і тендітну жіночу фігурку. Останній і важливий для сімейного авто штрих - місткий багажник, один з найбільш містких у своєму класі.

Асфальт і гравій

Двигун седана заводиться за допомогою кнопки Start-Stop, але його співу на холостих обертах не чути - посилена шумоізоляція працює з перших секунд.

Педальний блок налаштований чудово - його просто не помічаєш. Ноги автоматично маніпулюють зі зчепленням та акселератором, дозволяючи голові займатися більш важливими справами: пити каву, базікати по телефону, фотографувати пейзажі.

Гальмівна педаль - з коротким холостим ходом, який компенсує дотик ступні, і досить глибокою зоною пригальмовування.

Важіль коробки перемикання швидкостей зручний і нагадує важіль спортивного седана Honda Accord Type S. Єдине зауваження - реверс розташований там же, де "восьма передача", тому задній хід можна увімкнути невчасно.

Рульове управління змінилося. Воно втратило гостроту реакцій Civic VIII, але стало більше передбачуваним і навчилося підказувати, як кермувати в екстрених ситуаціях. Якщо хитнути кермо не туди, куди слід, різко підвищується його опір. При повороті керма в правильний бік воно стає легким, "жіночим".

Розгінна динаміка достатня для сімейного седана, хоча інтуїтивно від "Хонди" хочеться більшої агресії.

Мотористам вдалося розтягнути максимум крутного моменту за шкалою тахометра, що додало двигуну еластичності. Разом з оптимізованою коробкою перемикання швидкостей це дозволяє переїжджати "лежачих поліцейських" на четвертій передачі.

Найяскравіше враження - легкість седана. Оскільки кузов на 55% виготовлений з надміцної сталі і має оптимізовану структуру клітки безпеки, вдалося покращити передню оглядовість на 36%. Відтак, мертві зони у новинки зведені до мінімуму.

Медресе економії пального

Турецькі колеги попередили українських журналістів, що гасати по місцевих дорогах з швидкістю реактивного лайнера не варто. Поліцейські з порушниками поводяться жорстко, вздовж автостради розставлені фотобокси, які фіксують порушення швидкісного режиму, а штрафи в Туреччині такі, що ніяких відрядних не вистачить.

Намагаючись дотримуватися місцевих правил дорожнього руху, журналісти їздили по Анталії, як правовірні турки: уздовж автостради з роздільною смугою - не швидше 90 кілометрів за годину, по населених пунктах - не швидше 50 кілометрів за годину.

Звісно, перша цифра зрідка збільшувалася - на довгих прямих ділянках поліцію і фотобокси видно здалеку. Однак спосіб перевірки економічності таки був знайдений: їзда по гравійних гірських дорогах. Швидкість руху не більше 30 кілометрів за годину - найбільш неекономічний режим, але результат здивував.

Середня витрата пального з урахуванням їзди по селах та історичних місцях з швидкістю 20 кілометрів за годину та агресивної зміни темпу руху в рамках швидкісних обмежень становила 5,6 літра на сто кілометрів. Непогано, як для 1,8-літрового мотора, який ще зовсім недавно вважався ненажерою.

До речі, саме за допомогою обмеження максимальної швидкості турки борються з дорожнечею пального. Літр високооктанового бензину тут коштує майже 20 гривень.

Фокус-група

Звісно, Civic 2012 модельного року призначений не тільки для тих, кому за сорок.

Ретельне балансування шасі, повна передбачуваність поведінки і надійна робота протиаварійної автоматики роблять новинку ідеальним авто для молодої мами. Особливо якщо вона зверне увагу на версію з "автоматом". До речі, за розгінною динамікою машина не дуже відрізняється від версії з механічною коробкою передач.

Висока економічність, при правильному водінні, дозволяє взяти її в корпоративний автопарк: на Civic не соромно приїхати на переговори. А місткий багажник, високий рівень комфорту і безпеки перетворюють модель в оптимальне сімейне авто.

Переваги: цікавий дизайн, висока економічність, просторий багажник, добре збалансоване шасі.

Недоліки: низький кліренс, однозонний клімат-контроль.

Технічні характеристики

Тип кузова, місць

Седан, п'ять

Довжина, ширина, висота, міліметри

4 545, 1 750, 1 435

База, кліренс, міліметри

2 700, 145

Об'єм багажника, літри

389

Споряджена маса, кілограми

1 263

Двигун

4-циліндровий, 16-клапанний, SOHC i-VTEC

Робочий об'єм, сантиметри кубічні

1 799

Максимальна потужність, кінські сили

142 при 6 300 обертах за хвилину

Максимальний крутний момент, Нм

174 при 4 300 обертах за хвилину

Привід, трансмісія

Передній, шестиступінчата механічна

Максимальна швидкість, кілометри за годину

200

Розгін до ста кілометрів за годину, секунди

9,2

Паспортні витрати пального, літрів на сто кілометрів

Місто - 8,9, змішаний цикл - 6,8, траса - 5,6

Початок продажів в Україні

Березень 2012 року

Ціновий діапазон, гривні

194 400 - 225 100

Вартість протестованого авто, гривні

206 200



Коментарі

Додати коментар


Читайте у розділі

Відео

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.