Третій універсал

Ігоря Мягченков, для РЕ

Audi A6 Allroad Quattro - автомобіль незвичайний. Головним чином з тієї причини, що це один з небагатьох представників групи SUV, який побудований на платформі преміального універсала.

Зберігши спортивну зовнішність і характеристики універсалу Audi A6 Avant, кросовер А6 Allroad третього покоління може експлуатуватися там, де немає асфальту.

Його кузов доопрацьований з тим, щоб збільшити міцність, а в лінійці двигунів Allroad III присутні тільки ті силові агрегати, які не підведуть на бездоріжжі.

Екстер'єр

В кузові Allroad III активно використовується алюміній, що дозволило зробити його максимально легким. При цьому пасажирський відсік розташовується в коконі безпеки, ретельно прорахованому за допомогою програм 3D-моделювання.

Абрис автомобіля тяжіє до класики, в яку вписані спортивні акценти. Наприклад, хижа радіаторна решітка, динамічно скошена задня стійка, галогенні фари зі світлодіодним блоком денного світла та інші.

Коефіцієнт аеродинамічного опору кросовера складає 0,31 - непоганий показник для універсала з позашляховими манерами, але деякі SUV перевершують Allroad за цим параметром.

Щоб захистити лакований кузов від подряпин, його периметр прикрашений пластиковим обвісом. Це рішення має і декоративне значення: у порівнянні з донорським універсалом А6 Avant його вседорожній побратим виглядає більш войовничо і мужньо.

Розширені арки дозволяють використовувати гуму оптимальну для конкретних умов експлуатації. Стандартним для нового кросовера типорозміром вважається 18 дюймів, але геометрія арок дозволяє замінити їх на 19 і навіть 20-дюймові колеса.

Крім того, арки є частиною системи регулювання дорожнього просвіту, яка заслуговує особливої розмови.

Надувна ходова

Спроби схрестити позашляховик і спорткар робилися не один раз. Основна проблема, яка виникає при цьому - взаємовиключні вимоги до кліренсу і характеристик ходової.

Інгольдштадт традиційно для себе вирішив цю проблему за допомогою пневмопідвіски.

Очевидною перевагою такого рішення стала можливість регулювання кліренсу на ходу. За нормальної експлуатації він становить 150 мм. У спортивному режимі – за високої швидкості руху, автомобіль сідає на 15 мм, при їзді по бездоріжжю дорожній просвіт збільшується на 35 мм, а при перетині важкого бездоріжжя до них можна додати ще 10 "екстраміліметров".

Однак на гранично високому кліренсі Allroad може пересуватися лише зі швидкістю до 20 кілометрів на годину.

Другою перевагою пневмопідвіски є широкий діапазон керованості характеристик. Підвіска може бути м'якою, як на лімузині, а може перетворитися в короткоходову спортивну підвіску з високим ступенем жорсткості. Це робить автомобіль з кузовом універсал воістину універсальним.

Тим не менш, хочемо попередити: не дивлячись на позашляхові замашки, цей Allroad III не призначений для їзди по багнюці.

У нього достатня довга база і не самі короткі звіси. А найголовніше, на бездоріжжі можна пошкодити пневмоподушки. Але сухими лісовими стежками, полями або котеджними доріжками Allroad їздить дуже навіть пристойно.

За все доводиться платити. Чудові характеристики пневмопідвіски нового кросовера досягнуті шляхом ускладнення конструкції і наявності деталей, що працюють під високим тиском.

Тому пневмопідвіска має більш високу вартість обслуговування в порівнянні з класикою. А оскільки в гаражі обслужити її неможливо, альтернативи фірмовому СТО у вас не буде.

Інтер'єр

Салон автомобіля виконаний в традиціях німецької преміальної обробки: дорогий м'який пластик, шкіра, шикарні сидіння, металеві вставки та інше.

Передні сидіння дуже зручні й регулюються за всіма можливими напрямками. Наприклад, поперековий упор водійського крісла можна виставити і по висоті, і по вильоту.

Крім того, воно містить пам'ять на дві персони: зручно, коли доводиться ділити авто з другою половиною. Зазначимо тільки, що сидіння оббиті грубуватою на вигляд, але міцною та приємною на дотик шкірою.

Панель приладів декорована в спортивному стилі. Між тахометром і спідометром органічно вписаний водійський дисплей, куди виводиться допоміжна інформація.

Наприклад, якщо активувати систему навігації тут відображається назва вулиці чи населеного пункту, а також напрямок руху - повороти вказуються заздалегідь.

Головним візуальним елементом центральної консолі став висувний екран інформаційно-розважальної панелі. Він сенсорний, але перебирати і налаштовувати параметри різних систем зручніше за допомогою клавіш і "шайби" машинно-людського фірмового інтерфейсу MMI.

Вони розташовані так, що після звикання вибирати задавати характеристики можна на дотик.

Інформаційно-розважальний центр Bose має власний жорсткий диск, зчитує інформацію з дисків картки пам'яті SD та має навігаційну систему з українською картографією.

Відзначимо також хороше опрацювання графіки - система оснащена відеочіпом компанії NVIDIA, добре відомої українським комп'ютерникам. Традиційно для Bose, аудіосистема має сухувате аналітичне звучання.

Задні сидіння також комфортні. Їх можна відрегулювати за кутом нахилу спинки і вильоту. До послуг задніх пасажирів власний двозонний клімат-контроль і набір динаміків, що формують натуралістичну звукову сцену.

Багажник не тільки місткий, а й універсальний. В комплект входить сітка і спеціальні рухомі опори. З їх допомогою можна зонувати місткий багажник в залежності від потреб.

Повний вперед!

Двигун кросовера запускається за допомогою клавіші start/stop, розташованої на трансмісійному п'єдесталі.

Акселератор налаштований таким чином, що Allroad може "швидко стояти" в міських тягучках - повільна їзда не супроводжується нервовими ривками - а може стріляти на світлофорних перегонах. Принаймні, в цій дисципліні з нами змогли змагатися небагато візаві.

Незважаючи на значні габарити - майже п'ять метрів, автомобіль добре відчувається. Хоча сильно скошені двері багажника дещо спотворюють уявну геометрію кросовера під час їзди заднім ходом.

До речі, незважаючи на наявність дуже хорошого багатозонного парктроніка, за допомогою якого автомобіль можна припаркувати з точністю до 5 см, наявність камери заднього виду не завадила б.

Говорити про міську керованості Audi сенсу не має - вона не відчувається, а значить близька до ідеалу. Хоча в повній мірі автомобіль розкривається на трасі.

Поняття комфортної максимальної швидкості для Audi A6 Allroad не існує в принципі. Залежно від обраного водієм стилю руху - економний, нормальний, спортивний, позашляховий, індивідуальний - бортовий комп'ютер ідеально зводить параметри двигуна, гальмівної системи, підвіски і керованості.

Це проявляється, наприклад, в тому, що швидкості руху Allroad просто не помічаєш. Таку особливість автомобіля, до речі, треба мати на увазі, щоб не стати жертвою міліцейських радарів.

Одна справа, коли свідомо порушуєш швидкісний режим - тут і штраф сплатити не прикро. Але ж перевищення швидкості можна просто не помітити!

Максимальна швидкість кросовера обмежена електронікою на позначці 250 кілометрів на годину. Судячи з того, що вона співпадала з показаннями редакційного навігатора, комп'ютер дивиться не на спідометр - 258 кілометрів на годину, а отримує інформацію про швидкість руху також від GPS.

На швидкості меншій за 200 кілометрів на годину Allroad абсолютно передбачуваний. Крім того, вбудовані системи активної безпеки - ми б включили в них адаптивний електропідсилювач керма - дуже ускладнюють виконання непродуманих небезпечних маневрів. За високої швидкості починають все активніше працювати закони фізики.

Підвіска дуже комфортна і всеїдна. У місті вона легко справляється з дорожніми поліцейськими, на бездоріжжі без проблем відпрацьовує рельєфні особливості ґрунту, на трасі утримує розумні крен навіть при дуже агресивному маневруванні.

Мотор еластичний і готовий вистрілити машину за будь-якої швидкості руху. Це дозволяє йти на обгони навіть у досить складній дорожній обстановці.

Поведінка автомобіля помітно змінюється при різних режимах роботи. Під час різких рухів, акселератор і кермо стають більш гострими, а підвіска знаходить додаткову жорсткість, що допомагають швидко проходити віражі.

Цільова аудиторія

Audi A6 Allroad Quattro можна було б назвати ідеальним автомобілем, якщо б не одне але - ціна. За майже 80 тисяч євро можна купити комфортабельний позашляховик в топовій комплектації.

Він не буде настільки динамічний, як Allroad III, але з точки зору універсальності і просторості салону дасть фору нашому підопічному.

Audi A6 Allroad Quattro - продукт нішовий. І набагато нижчі продажі, ніж тих же Q5 і Q7 підтверджують цю сентенцію. До речі, в звітах щодо українського ринку Allroad не виділяється в окрему позицію і проходить по групі Audi A6.

З редакційної точки зору третій Allroad призначений для нечисленної групи покупців, яким необхідно авто, що поєднує в собі властивості спорткару і позашляховика.

Наприклад, це мешканці котеджних місточків або просто бізнесмени, що мешкають за містом і яким часто доводиться їздити вітчизняними дорогами.

Технічні характеристики Audi A6 Allroad Quattro

Тип кузова універсал
Дверей/посадочних місць 5/5
Габарити, д/ш/в, мм 4940/1898/1474
Колісна база, мм 2905/н.д.
Кліренс, мм
Оптимальний режим руху
Спортивний режим
Позашляховий режим
Режим важкого бездоріжжя
150
135
185 (на швидкості до 80 км/г)
195 (на швидкості до 20 км/г)
Споряджена маса, кг 1865
Ємність багажника, л 565-1680
Двигун (потужність л.с./крутний момент, Нм) 3-літровий бензиновий TFSi (300/440)
Привід Повний quattro з диференціалом torsen
Розподіл крутного моменту, передня/задня вісь, %, звичайні умови експлуатації 40/60
Піковий розподіл крутного моменту, передня/задня вісь, %, екстремальні умови експлуатації 70/85
Кермове управління Адаптивний електропідсилювач
КПП Преселективний 7-ступінчатий робот S tronic
Гальма передні/задні Дискові вентильовані
Максимальна швидкість, км/г 250 (обмежена електронікою)
Розгін від 0 до 100 км/г, с 5,9 (5,8 по GPS – тест "РЕ")
Середня витрата палива за результатами тесту:
Місто/траса/мікс, л/100 км
12,3/7,2/9,2
Витрата палива у різноманітних режимах руху – тест "РЕ", л/100 км: 19-23 (Бездоріжжя)
7,1 (90 км/ч)
8,1 (120 км/ч)
12,6 (150 км/ч)


Коментарі

Додати коментар


Читайте у розділі

Відео

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.