Депутати підтримали податок на утилізацію авто

Верховна рада прийняла в першому читанні законопроект про екологічний податок за утилізацію авто.

За відповідний законопроект №11260 про внесення змін до Податкового кодексу проголосували 232 депутатських карток.

Згідно із законопроектом, платниками податку на утилізацію є особи, які ввозять на митну територію України транспортні засоби.

Також документ відносить до цієї категорії осіб, які здійснюють виробництво транспортних засобів на митній території України для подальшого продажу на внутрішньому ринку та осіб, які купують транспортні засоби у тих, хто не є платником податку.

При цьому податок на утилізацію не платять:

- особи, які ввозять транспортні засоби, що належать дипломатичним представництвам або консульським установам;

- особи, які ввозять на митну територію України транспортні засоби, раніше вивезені з України за наявності доказів попереднього вивезення;

- особи-нерезиденти, які тимчасово ввозять на митну територію України транспортні засоби особистого користування;

- особи, які ввозять транспортні засоби в режимі транзиту або ввозять на митну територію України збережені або відреставровані автомобілі, види і категорії яких визначає Кабінет міністрів.

Крім того, не платять податок на утилізацію виробники, які включені до реєстру осіб, які взяли на себе зобов'язання забезпечити утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, а також ті, хто купує автомобілі, куплені до 1 січня 2013 року у продавців, які є платниками податку.

Ставки податків на утилізацію транспортних засобів встановлюються в таких розмірах: на легкові автомобілі - 5,5 тисячі гривень, автобуси - 38 тисяч гривень, на вантажно-пасажирські й вантажні автомобілі - 38 тисяч гривень.

Сума податку на утилізацію розраховується з урахуванням суми податку, яка підлягає до оплати, ставки податку, відповідного коефіцієнта і кількості транспортних засобів.

Для нових легкових автомобілів значення коефіцієнта становить 86-550% від базової ставки (4,73-30,2 тисячі гривень) в залежності від об'єму двигуна, а для машин старше трьох років - 530-3501% (29,1-192,5 тисячі гривень).

Для нових вантажних автомобілів, автобусів та спецтехніки коефіцієнт становитиме 50-290% (19-110,2 тисячі гривень), а для старих - 88-1180% (33,4-448,4 тисячі гривень).

Відповідно до законопроекту, вітчизняні виробники автомобілів, що мають повний цикл виробництва, зможуть проводити утилізацію самостійно.

Збір, сплачений ними, буде направлятися на спеціальний банківський рахунок, з якого можна буде фінансувати організацію утилізаційних потужностей.

Це правило не поширюється на транспортні засоби, придбані до 1 січня 2013 року.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 05 грудня 2021, 4:00

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.