Попов зробить собі рекламу за чверть мільйона

Головне управління економіки та інвестицій Київської міськдержадміністрації замовило у ТОВ "Мейнстрім" рекламні послуги вартістю 241 тисяча гривень.

Про це повідомляється у "Віснику державних закупівель", передають "Наші гроші".

За ці гроші потрібно було до кінця 2012 року створити корпоративний стиль та розробити бренд-бук для КМДА.

Це робиться для того, щоб вся презентаційна продукція економічного характеру про Київ була оформлена в єдиному стилі, подібному до оформлення Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року.

Мова йде про розробку дизайну для візиток, папок, шаблонів презентацій, флешок, ручок та конвертів.

В цю суму також включено підготовку та друк 1,2 тисячі екземплярів буклету "Invest in Kyiv".

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Київ просить Кабiнет Мiнiстрiв збiльшити субвенцiю з державного бюджету на розвиток мiста з 750 мільйонів гривень до 7,5 мільярда гривень.

Як відомо, Київська міська рада збирається розглянути прийняття бюджету міста на 2013 рік на сесії 7-8 лютого 2013 року.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 05 грудня 2021, 4:33

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.