Найдорожчим брендом світу знову став Apple

Вартість 100 найдорожчих світових брендів за версією компанії Мillward Вrown Оptimor (MBO, входить до групи WPP) за рік зросла на 7% до 2,6 трильйона доларів (враховуються фінансові показники на кінець 2012 року).

Про це повідомляють "Ведомости".

Таке зростання, на думку авторів дослідження, свідчить про поліпшення економічної ситуації: у 2011 році через рецесію цей показник збільшився тільки на 4%.

Лідерство в складеному MBO рейтингу BrandZ зберіг Apple: він додав у вартості тільки 1%, подорожчавши до 185 мільярдів доларів.

Близько 65% "загальної вартості" рейтингу припадає на бренди з Північної Америки - на батьківщині маркетингу з ними вміють працювати.

Середня вартість американського бренду в 2 рази більше, ніж азіатського, і в 2,5 рази більше, ніж європейського.

Російських учасників в рейтингу два - Сбербанк і МТС.

Вартість бренду найбільшого російського банку виріс на 19% до 12,655 мільярда доларів, і бренд піднявся в рейтингу на чотири позиції до 70 місця в BrandZ Top 100.

Бренд МТС подорожчав за рік на 11% до 10,633 мільярда доларів, що дозволило йому піднятися на три пункти і зайняти 82 місце.

Цього року топ-100 замикає Volkswagen, оцінений в 8,79 мільярда доларів.

Як повідомлялося раніше, бренд Amazon став найдорожчим в роздрібній торгівлі, витісивши Walmart.

Нагадаємо, в США вважають, що компанія Apple заощадила десятки мільярдів доларів на прибутковому податку завдяки дочірнім компаніям в Ірландії.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 28 січня 2022, 22:21

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.