Спростування
Спростування
Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Улюкаев назвал $40 за баррель нефти реалистичной ценой
Ряд депутатов предлагает ввести санкции против "Роснефти"
Число иностранных туристов достигло рекордных 1,2 млрд в 2015 году
ДТЭК возобновил прием угля шахт Львовско-Волынского бассейна
ЕС вводит универсальную профессиональную карту
"Укргазвыдобування" в 2015г снизило добычу газа на 3,9%
Чистый отток капитала из России в 2015 году составил $56,9 млрд.
Олланд ввел чрезвычайное экономическое положение во Франции
Как нам обустроить "Нафтогаз"?
Валентин Землянський
Что год грядущий нам готовит?
Едуард Бразас
МВС припинило розслідування "мутних" тендерів "Укртрансгазу" на 2,5 мільярда
"Укртрансгаз" обслуговує свій автопарк за 5 мільйонів
"Укрзалізниця" більш ніж в 100 разів збільшила обсяги держзакупівель
"Енергоатом" купив труби на 10 мільйонів, переплативши в 50 разів
"Енергоатом" орендував на рік "Тойоту" за чверть мільйона
Державні підприємства "Енергоатом" та "Укрзалізниця" на технічне обслуговування автомобілів марки ГАЗ витрачають майже 600 тисяч гривень, в той час як нові такі авто коштують близько 200 тисяч.
Про це пише видання "Економічна правда".
Так, у фінансовому плані "Енергоатому" значиться мікроавтобус ГАЗ 32214 AC ("Газель") 2002 року випуску, на технічне обслуговування якого передбачено в рік 596 тисяч гривень.
"Новий такий автомобіль коштує близько 200 тисяч гривень", - пише видання.
Також ця компанія заклала більше півмільйона гривень на обслуговування автомобіля Toyota Camry 2009 року.
Загалом обслуговування автопарку компанії "Енергоатом" з 240 автомобілів в 2013 році коштує платникам податків майже 27 мільйонів гривень.
Серед регіональних підрозділів "Укрзалізниці" найдорожчим в обслуговуванні виявився знову таки автомобіль ГАЗ, що належить "Придніпровській залізниці".
Обслуговування цього ГАЗ 31029 ("Волга") 1995 року випуску коштує 573 тисяч гривень. Таку ж "Волгу" цього року випуску в Україні можна зараз придбати за 14,5 тисяч гривень, пише видання.
Загалом, регіональні залізниці передбачили витрати у розмірі 67,2 мільйонів гривень на обслуговування близько 700 автомобілів.
Найбільше цих автомобілів у "Придніпровської залізниці" - близько 170, найменше у "Львівської" – близько 20.
Видання для порівняння зазначає, що 2013 року утримання президентського автопарку коштуватиме платникам податків 40 мільйонів гривень, депутатського - 36 мільйонів гривень, урядового - більше 20 мільйонів гривень.
За даними видання, до витрат на машину входять ремонтні роботи, видатки на запчастини, оплата праці і соціальні відрахування, амортизація, страхування та адміністрування.
Однак, як зазначає видання, це насправді не повний список витрат.
"У держпідприємствах ці "статті", очевидно, контролює керівництво. Інакше як можна пояснити завищені суми на утримання авто? Топ-менеджери підписують фінплани і не можуть не бачити підозрілі 596 тисяч гривень на рік для ГАЗелі", – пише видання.
В анналах світової історії це авто пам'ятне тим, що, бунтівники-спецназівці зуміли на зрешеченому кулями авто та на пробитих колесах вивезти з-під перехресного вогню президента Франції Шарля де Голля.