Спростування
Спростування
Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Улюкаев назвал $40 за баррель нефти реалистичной ценой
Ряд депутатов предлагает ввести санкции против "Роснефти"
Число иностранных туристов достигло рекордных 1,2 млрд в 2015 году
ДТЭК возобновил прием угля шахт Львовско-Волынского бассейна
ЕС вводит универсальную профессиональную карту
"Укргазвыдобування" в 2015г снизило добычу газа на 3,9%
Чистый отток капитала из России в 2015 году составил $56,9 млрд.
Олланд ввел чрезвычайное экономическое положение во Франции
Как нам обустроить "Нафтогаз"?
Валентин Землянський
Что год грядущий нам готовит?
Едуард Бразас
Обсяги прямих іноземних інвестицій в Україну продовжують скорочовутись
Коморовський порадив Україні звернути увагу на ВВП Польщі
Тарута хоче зберегти Гданську судноверф у працездатному стані
В позичальників, які збанкрутіли, не забиратимуть заставу – рішення ВСУ
Найбільший акціонер Гданської судноверфі Сергій Тарута звинуватив польське держагентство Agencja rozwoju przemyslu (ARP) - міноритарного власника заводу - в діях, спрямованих на його банкрутство.
Про це він заявив сьогодні на прес-конференції у Варшаві, повідомляє УНІАН.
Український підприємець зазначив, що вклав у розвиток судноверфі разом зі своїми партнерами з моменту її придбання більше 160 мільйонів доларів.
Він також підкреслив, що виконав усі зобов'язання, взяті при купівлі цього активу.
"Всі зобов'язання, які брав, я виконав. Навіть більше, ніж обіцяв", - сказав Тарута.
У той же час, за його словами, підконтрольне польському уряду агентство ARP не тільки не сприяє розвитку підприємства, але і створює перешкоди.
"ARP зацікавлене не в розвитку (підприємства), а скоріше в зворотному - вбити конкурента" , - заявив Тарута.
Він назвав критичною ситуацію на підприємстві і закликав представників польського уряду терміново втрутитися в ситуацію, щоб не допустити банкрутства заводу.
"У нас є тільки дні, а не місяці. Ситуація дуже критична", - сказав він.
Тарута оцінив розмір необхідної для порятунку заводу допомоги в 60 мільйонів доларів, заявивши, що українські акціонери готові виділити близько 26 мільйонів доларів.
Підприємець також висловив надію, що найближчим часом йому вдасться зустрітися з главою польського уряду Дональдом Туском і міністром державного майна Владзімєжем Карпіньським, щоб обговорити ситуацію на підприємстві.
При цьому він нагадав, що вклав у польську економіку зі своїми партнерами близько 1,3 мільярда доларів (більшість з яких - у металургійний завод Huta Czestochowa).
"Це найбільша інвестиція з Східної Європи в економіку Польщі", - зазначив підприємець.
Як йдеться в повідомленні, голова правління Гданської судноверфі Анджей Стоколоси зазначив виданню, що мажоритарні акціонери хочуть, щоб ARP в рамках плану реструктуризації допомогла продати невикористовувані земельні ділянки вартістю понад 30 мільйонів доларів.
При цьому головною перешкодою для продажу цих ділянок співрозмовник назвав діючі в Польщі законодавчі обмеження.
Як відомо, 26 вересня частина співробітників Гданської судноверфі на кілька годин перервали роботу, вимагаючи виплати заборгованості із зарплати за серпень.
Як повідомлялось, Гданська судноверф перебуває в складному фінансовому становищі.
В анналах світової історії це авто пам'ятне тим, що, бунтівники-спецназівці зуміли на зрешеченому кулями авто та на пробитих колесах вивезти з-під перехресного вогню президента Франції Шарля де Голля.