Спростування
Спростування
Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Улюкаев назвал $40 за баррель нефти реалистичной ценой
Ряд депутатов предлагает ввести санкции против "Роснефти"
Число иностранных туристов достигло рекордных 1,2 млрд в 2015 году
ДТЭК возобновил прием угля шахт Львовско-Волынского бассейна
ЕС вводит универсальную профессиональную карту
"Укргазвыдобування" в 2015г снизило добычу газа на 3,9%
Чистый отток капитала из России в 2015 году составил $56,9 млрд.
Олланд ввел чрезвычайное экономическое положение во Франции
Как нам обустроить "Нафтогаз"?
Валентин Землянський
Что год грядущий нам готовит?
Едуард Бразас
"Київський метрополітен" закупит у Ахметова рейок на 8,3 млн грн
Вартість проїзду в столиці можуть заморозити
Столична влада планує підвищити вартість проїзду в транспорті до 3 гривень
Заборгованість перед ЗАТ "Київметробуд" за будівництво станції метро "Теремки" може бути погашена за рахунок кредиту в сумі 500 млн грн тільки після підвищення тарифів на проїзд у столичному метрополітені.
Про це заявив виконуючий обов'язки голови Київської міської державної адміністрації Олександр Голубченко, повідомляє "Інтерфакс-Україна".
"Є постанова Кабінету міністрів, в якій записано, що джерела повернення кредиту є тарифи, а в договорі з банком на отримання кредиту записано конкретно, що кошти відпускаються тільки після приведення тарифів у відповідність до постанови Кабінету міністрів", – уточнив Голубченко.
"В умовах отримання кредиту записано таку вимогу – це правда. І тому без цієї міри ми не можемо поки що отримати кредит", – додав він.
При цьому А.Голубченко вважає нормальним, що фінансування будівництва станції "Теремки" вперше в практиці столиці частково фінансується за рахунок вартості проїзду, хоча раніше це робилося тільки за рахунок бюджетних коштів.
"Станцію ми побудували, і нічого в цьому немає такого (у будівництві за рахунок вартості проїзду – ред.). Ми взяли кредит під гарантії уряду, і якщо тарифи не буде підвищено, значить, уряд повинен буде це відшкодувати з державного бюджету", – пояснив він.
За його в. о. голови КМДА, ввести подібну практику довелося через відсутність грошей у бюджеті Києва. "Раніше вистачало бюджетних коштів, а цього року ви знаєте, яким напруженим був бюджет. Ми навіть дороги не змогли відремонтувати належним чином. Чому так? Тому що не було грошей у бюджеті, не вистачало", – констатував Голубченко.
Як повідомлялося, раніше в. о. голови КМДА, що проїзд в київському метро подорожчає до 3 грн з 1 лютого 2014р.
Станція метро "Теремки " у Києві введена в експлуатацію 6 листопада 2013, проте КМДА досі не погасила заборгованість за ці роботи перед ЗАТ "Київметробуд" у розмірі більше 400 млн. грн.
В анналах світової історії це авто пам'ятне тим, що, бунтівники-спецназівці зуміли на зрешеченому кулями авто та на пробитих колесах вивезти з-під перехресного вогню президента Франції Шарля де Голля.