Спростування
Спростування
Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Улюкаев назвал $40 за баррель нефти реалистичной ценой
Ряд депутатов предлагает ввести санкции против "Роснефти"
Число иностранных туристов достигло рекордных 1,2 млрд в 2015 году
ДТЭК возобновил прием угля шахт Львовско-Волынского бассейна
ЕС вводит универсальную профессиональную карту
"Укргазвыдобування" в 2015г снизило добычу газа на 3,9%
Чистый отток капитала из России в 2015 году составил $56,9 млрд.
Олланд ввел чрезвычайное экономическое положение во Франции
Как нам обустроить "Нафтогаз"?
Валентин Землянський
Что год грядущий нам готовит?
Едуард Бразас
Програма поновлення виробництва Ан-124 передбачає випуск 80 літаків
Україна та РФ домовилися про виробництво літаків та будівництво транспортного коридору
Міноборони РФ отримало перший українсько-російський Ан-148
Росія може відмовитися від спільних з Україною авіапроектів
Україна і Росія створять СП з виробництва "Русланів"
Питання про відновлення випуску важких транспортних літаків Ан-124 "Руслан" буде вирішено позитивно, якщо вдасться сформувати портфель замовлень, який окупить всі витрати.
Про це заявив журналістам директор департаменту авіаційної промисловості Мінпромторгу РФ Андрій Богинський на міжнародній авіаційній виставці "Сінгапур Аерошоу-2014", що проходить в Сінгапурі, повідомляє "Интерфакс-Украина".
"Що стосується відновлення виробництва цього літака, то все залежатиме від замовника, тієї кількості літаків, яку ми плануємо виробити. Якщо буде замовлення, яке дозволить окупити ті витрати, які потрібні для відновлення виробництва, то це треба робити. Якщо замовлення внутрішнього і потенційного (експортного) недостатньо, то, звичайно, треба тоді говорити про глибоку модернізацію існуючого парку. Хоча в будь-якому випадку ми зіткнемося з питанням старіння цих літаків", - сказав А.Богінський.
Він повідомив, що нещодавно з Україною було підписано міжурядову угоду щодо створення спільного підприємства з модернізації літака Ан-124. "Наразі тривають переговори з українськими колегами", - сказав А.Богінскій.
Що стосується інших спільних проектів, то вони в цілому розвиваються успішно. "По літаках Ан-148 і Ан-158 у нас існує кооперація. Вона вже є усталена. У цих літаках більше 60 відсотків - російські комплектуючі", - повідомив А.Богінскій.
Він нагадав, що літаки Ан-158 випускаються держкорпорацією "Антонов". Ці літаки поставляються на Кубу. Ан-148 виробляється у Воронежі на ВАСО, цього року передбачена поставка замовникам шести машин. Ан-140 будується на "Авіакорі". "Це приватна компанія, у неї є свої плани. Для "Авіакору" три машини на рік, які вони роблять, звичайно, не достатньо. Потенціал їх набагато більше", - сказав А.Богінський.
Успішно розвивається співробітництво в галузі авіаційного двигунобудування. "Мотор Січ" є постачальником багатьох двигунів для російських гелікоптерів.
"Вважаю, що одна з основних задач і принцип виживання промисловості полягає в сильних постачальниках. І ОАК, і ОДК, і "Вертольоти Росії" сьогодні повинні просто щодня цим займатися", - сказав А.Богінскій.
"Хотілося, щоб колеги з промисловості все ж розуміли, що треба боротися зі своїми витратами. Це колосальна проблема одна з основних проблем. У нас іноземні колеги, як в автомобілебудуванні, так і в літакобудуванні заробляють на життєвому циклі. А ми продовжуємо заробляти на виробництві, отримуючи маржу. Її треба залишити мінімальною, а заробляти на продовженні льотної придатності, на запасних частинах, на навчанні. Тут є нам чого повчитися", - сказав А.Богінскій.
В анналах світової історії це авто пам'ятне тим, що, бунтівники-спецназівці зуміли на зрешеченому кулями авто та на пробитих колесах вивезти з-під перехресного вогню президента Франції Шарля де Голля.